Μας απάντησαν βέβαια κάτι εντελώς διαφορετικό. Όπως θα δείτε και παρακάτω και οι δύο εταιρίες αντέδρασαν μέσω του Twitter με τον ίδιο ακριβώς τρόπο:
@ThePressProject καλημέρα. Μπορείς να κάνεις ανανέωση αξίας 5€ κανονικά, online και στα κατάστημα WIND ή Public. Στη διάθεσή σου.
— WIND GR (@windhellas) September 26, 2014
@ThePressProject μπορείς να ανανεώσεις ηλεκτρονικά με ποσό 5 ευρώ μέσω των καταστημάτων μας αλλά και μέσω του site με χρεωστική ή πιστωτική.
— Vodafone Greece (@Vodafone_GR) September 29, 2014
Μια που μπήκαν στον κόπο να μας απαντήσουν όμως λέγοντας «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» είπαμε να επιμείνουμε ρωτώντας το πολύ απλό:
@windhellas @Vodafone_GR @COSMOTE Η ταυτόχρονη απόσυρση καρτών των 5€ από τα περίπτερα έγινε κατόπιν συνεννόησης; #asrotisoumemazi
— ThePressProject.gr (@ThePressProject) September 29, 2014
Δυστυχώς τα τμήματα επικοινωνίας τους όμως δεν φαίνεται να κατανοούν μια ερώτηση που θα μπορούσε να απαντήσει και ένα παιδί του δημοτικού. Υπήρξε ή όχι συνεννόηση; Είναι σύμπτωση που εξαφανίστηκαν όλες οι κάρτες μαζί ή δεν είναι; Αφού θέλουν να απαντήσουν, μήπως μπορούν να απαντήσουν στην ερώτηση που τους κάνουμε και όχι στην ερώτηση που θέλουν να απαντήσουν;
Θέλουμε λοιπόν την βοήθειά σας. Κάντε και εσείς την ίδια ερώτηση είτε με ένα RT στην ερώτηση του TPP είτε με ένα δικό σας tweet προς τους λογαριασμούς τους. Μόνο μην ξεχάσετε να μας στείλετε την απάντηση αν τυχόν σας απαντήσουν.