Συγκεκριμένα, πριν από μερικές εβδομάδες η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp. που ελέγχεται από τον γνωστό εφοπλιστή απέκτησε μέσω πλειστηριασμού το ημιτελές πλοίο μεταφοράς κοντέινερ «Hull No 2135», χωρητικότητας 2.000 φορτίων (teu, όπως είναι η ναυτική ορολογία), αντί του 9,7 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρει η ναυτιλιακή εφημερίδα TradeWinds, το πλοίο είναι έτοιμο κατά 85% και έχει σταλεί σε ναυπηγείο της Cosco για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του.
Η αγορά αυτή δεν ήταν η μόνη που πραγματοποίησε η Capital για το 2015. Τον περασμένο Φεβρουάριο πραγματοποίησε δύο ακόμη, αποκτώντας δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ κατασκευασμένα στη Γερμανία: το «A Obelix», χωρητικότητας 1.706 teu και το «A Idefix», χωρητικότητας 1.674 teu. Υπολογίζεται ότι τα δύο αυτά εμπορικά πλοία αγοράστηκαν έναντι 9,25 εκατ. ευρώ το καθένα, κάτι που ανεβάζει το λογαριασμό στα περίπου 28,5 εκατ. ευρώ, χωρίς να συνυπολογιστούν σε αυτό το ποσό τα έξοδα ολοκλήρωσης της κατασκευής του «Hull No 2135».
Η ενίσχυση του στόλου του Βαγγέλη Μαρινάκη όμως δεν σταματά εδώ. Μέχρι το τέλος του 2016 αναμένεται να έχουν παραδοθεί τέσσερα πλοία μεταφοράς κοντέινερ ανάμεσα στα μεγαλύτερα της Capital, δύο εκ των οποίων έχουν χωρητικότητα 9.160 teu και δύο ακόμα μεγαλύτερα, 9.443 teu. Τα πλοία βρίσκονται σε φάση κατασκευής σε ναυπηγείο της Νταεγού.
Παράλληλα η Capital επεκτείνεται και σε άλλους ναυτιλιακούς τομείς, καθώς έχει παραγγείλει δύο πετρελαιοφόρα, με ημερομηνία παράδοσης το 2016 και επτά ακόμα τανκερ, που θα είναι έτοιμα το 2017.