«Θα διεκδικήσουμε να μην απορροφηθεί από τη νέα εταιρεία που συστήνεται στον Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης», τόνισε ο κ. Δρίτσας.
 
«Πως θα γίνει αυτό από τη στιγμή που δεν καταφέρε να διατηρήσει δημόσιο το λιμάνι;», διερωτήθηκε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνης Νταλακογιώργος.
 
Αναφερόμενος στον ΟΛΠ, ο υπουργός είπε ότι «δεν φθάνει η τωρινή νομική του μορφή, καθώς δύσκολα μπορεί να πει κάποιος ότι είναι δημόσιο». «Υπάρχουν πολλοί σοβαρότεροι όροι για να είναι μια παραγωγική διαδικασία ενταγμένη στο δημόσιο συμφέρον για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου», πρόσθεσε.
 
«Παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΠ ανήκε έως τώρα στο κράτος, λειτουργούσε με κριτήρια της αγοράς και κερδοφορίας και με κανόνες που δεν συνεπάγονται πάντα το κοινωνικό όφελος», συμπλήρωσε ο κ. Δρίτσας επισημαίνοντας ότι «αυτό δεν σημαίνει ότι η ιδιωτικοποίηση δεν αλλάζει δραστικά τα πράγματα».
 
«Για να έχουμε προοπτική, δεν μπορούμε να είμαστε απαθείς μπροστά σε πραγματικότητες τις οποίες θα πρέπει να αλλάξουμε προς άλλες κατευθύνσεις», πρόσθεσε, επαναμβάνοντας ότι έστειλε επιστολή προς το ΤΑΙΠΕΔ από το οποίο ζητεί όλα τα στοιχεία και δεδομένα.
 
Σημειώνεται ότι μετά την άκαρπη συνάντησή τους με τον υπουργό Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα, τα 14 Ναυτεργατικά σωματεία αποφάσισαν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στο νέο Ασφαλιστικό νομοσχέδιο, προχωρώντας σε νέα 48ωρη απεργία στα λιμάνια της χώρας, την Τετάρτη 27 και την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, ενώ επίσης αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην γενική απεργία της ΓΣΕΕ στις 4 Φεβρουαρίου.


Παραίτηση Δρίτσα ζητεί ο Βαρβιτσιώτης


Με δηλώσεις του ο βουλευτής της ΝΔ, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ζητεί την παραίτηση του Θόδωρή Δρίτσα, καθώς όπως τονίζει «όταν ήταν στην αντιπολίτευση διαδήλωνε στους δρόμους κατά της ιδιωτικοποίησης».

Ο κ. Βαρβιτσιώτης χαιρετίζει την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην πώληση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς επισημαίνοντας πως «χρειάστηκε να περάσει ένας χρόνος παλινωδιών και 'πολιτικού στρουθοκαμηλισμού', προκειμένου να ακολουθήσει τον τρόπο που είχε σχεδιάσει και δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να έχει χαθεί ήδη πολύτιμος χρόνος για την οικονομία και τη χώρα και να έχουν ήδη αποχωρήσει οι 5 από τους 6 υποψήφιους επενδυτές».

Σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη, ο κ. Δρίτσας πριν από ένα χρόνο, στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, δεσμευόταν ότι «ο δημόσιος χαρακτήρας του λιμανιού παραμένει και ότι η ιδιωτικοποίηση σταματάει εδώ».

«Έστω και τώρα, ας σεβαστεί την έννοια της αξιοπρέπειας, για την οποία, άλλωστε, ισχυριζόταν ότι «αγωνίστηκε» προεκλογικά μαζί με τους συντρόφους του» τονίζει ο κ. Βαρβιτσιώτης.