Με στάσεις εργασίας μακράς διάρκειας, από σήμερα έως και τη Δευτέρα, καθώς και 24ωρη απεργία την Τρίτη, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι σιδηροδρομικοί αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ
Στην πραγματικότητα ακυρώνονται για ένα πενθήμερο όλα τα δρομολόγια του ΟΣΕ και του προαστιακού, ενώ οι εργαζόμενοι θα αποφασίσουν για τη συνέχιση του αγώνα τους την Τρίτη.
Τη συγκεκριμένη ημέρα θα συνεδριάσει η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και θα ανοίξει τη μοναδική προσφορά που κατατέθηκε από τους ιταλικούς σιδηρόδρομους, οι οποίοι βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης.
Με σεβασμό απέναντι στο επιβατικό κοινό, οι εργαζόμενοι θα διευκολύνουν την κίνηση των συρμών του μετρό ώς το «Ελ. Βενιζέλος», αλλά η ευθύνη εκτέλεσης των δρομολογίων ανήκει στη ΣΤΑΣΥ.
Ισχυρή αστυνομική δύναμη στα γραφεία του ΟΣΕ
Χθες Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου βρέθηκαν μπροστά σε ισχυρή αστυνομική δύναμη, η οποία είχε παραταχθεί στην είσοδο από τις 6 π.μ.
Ο συγκοινωνιολόγος Κώστας Πετράκης, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, σε γραπτή δήλωσή του κάνει λόγο για «απρόσκλητη» παρουσία, ενώ μετά από επικοινωνία με τη ΓΑΔΑ τον ενημέρωσαν ότι υπήρχαν πληροφορίες για κατάληψη των κτιρίων. «Στον ΟΣΕ λύνουμε με διάλογο όλα μας τα προβλήματα», τονίζει στη δήλωσή του και επισημαίνει ότι δεν αποτελεί απειλή η συγκέντρωση ή κατάληψη εργαζομένων, μέσα ή έξω από το κτήριο.
Καταγγελία για την παρουσία της αστυνομίας έκανε και ο Πάνος Παρασκευόπουλος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ). Ο ίδιος ήταν παρών στη συγκέντρωση που οργανώθηκε χθες για την ενημέρωση των εργαζομένων, λίγο πριν από τη συνεδρίαση των πρωτοβάθμιων σωματείων, που αποφάσισε τις κινητοποιήσεις.
«Είναι υπαρκτό και ανθρώπινο το θέμα με τις αναρρωτικές άδειες τις ημέρες της απεργίας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.», με αφορμή δημοσιεύματα που επιχειρούν να συκοφαντήσουν τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Τονίζει ότι η ιδιωτικοποίηση δεν αποτελεί λύση στα προβλήματα του σιδηρόδρομου και θεωρεί ότι ορισμένοι φουσκώνουν τα ελλείμματα στα 750 εκατ. ευρώ για να δικαιολογήσουν την πώλησή του, όπως είχαν κάνει παλιότερα με την «Ολυμπιακή».