Ο υπουργός αναφέρθηκε στον νέο τρόπο υπολογισμού ο οποίος θα γίνεται με βάση τα κυβικά αλλά και την αξία του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο υποστήριξε πως θα μεταφερθεί το φορολογικό βάρος από τα μικρά και φθηνά αυτοκίνητα, στα μεγάλου κυβισμού και τα ακριβά.
                                     
Μέχρι τώρα, αποκλείονταν από τα τέλη κυκλοφορίας τα υβριδικά αυτοκίνητα. Το σχέδιο που προωθείται προβλέπει να πληρώσουν όλοι, ακόμα και οι κάτοχοι υβριδικών, ηλεκτροκινήτων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Kατά τον κο Αλεξιάδη, «τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν».

Χαρακτηριστικά ανέφερε ο Τρύφων Αλεξιάδης πως «δεν είναι λογικό σε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο αξίας 3-4 χιλιάδων ευρώ να επιβάλλεται τέλος, αλλά να μην επιβάλλεται σε ένα 1.400 κυβικών που όμως κοστίζει 30.000 ευρώ».

Οι αποφάσεις αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες. Λόγω της τροποποίησης του υπολογισμού, ο υπουργός ανέφερε πως θα καθυστερήσει η έκδοσή τους αλλά «μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν πληρωθεί σ'ίγουρα».