Ερωτηματικά για το που κατέληξαν τα 20 εκατομμύρια για το «Μένουμε Σπίτι» προκαλεί το γεγονός ότι περιφερειακά ΜΜΕ της βόρειας Ελλάδας έλαβαν τη διαφημιστική εντολή για την καμπάνια, ενώ είχαν μικρότερη ή ίση επισκεψιμότητα με άλλο μέσο ενημέρωσης που αποκλείστηκε.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», ο ενημερωτικός ιστότοπος «evrosonline.gr» με έδρα την Αλεξανδρούπολη, δεν έλαβε την ανάλογη διαφημιστική εντολή, παρόλο που έχει την ίδια ή και παραπάνω επισκεψιμότητα σε σχέση με άλλους ιστοτόπους της περιοχής, στους οποίους ωστόσο ανατέθηκε το έργο προβολής.

Το «evrosonline.gr», είχε δημοσιεύσει το προηγούμενο διάστημα άρθρο, με το οποίο ασκούσε έντονη κριτική στην εκπρόσωπο Τύπου της Ν.Δ. για τα περιφερειακά μέσα , Έλενα Σώκου, όσον αφορά την αδράνεια που επέδειξε σε σχέση με επιστολή της πλειοψηφίας των δημοσιογράφων της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, στην οποία διαμαρτύρονταν για τη διακοπή της ενημέρωσης για τα κρούσματα κορονοϊού στην περιοχή.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η εκπρόσωπος Τύπου του κυβερνώντος κόμματος και συνεργάτης του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα είχε αντιδράσει έντονα στην κριτική που της ασκήθηκε καθώς με ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης είχε στοχοποιήσει το evrosonline.gr και του απέδιδε κατηγορίες για μικροκομματικά παιχνίδια.

Επιπλέον προκαλεί ενδιαφέρον το γεγονός ότι το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας για την περιφέρεια της Αν. Μακεδονίας-Θράκης έλαβε το ακροδεξιό site «evros-news.gr», ιδιοκτησίας του πρώην μετακλητού υπαλλήλου της Ν.Δ. επί κυβερνήσεως Σαμαρά, Κώστα Πιτιακούδη, ο οποίος είχε αναλάβει με σκανδαλώδη τρόπο την ανάθεση του του προγράμματος προβολής της περιφέρειας. Ο ίδιος φέρεται να είχε βοηθήσει και προεκλογικά τον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο, καθώς εξαπέλυε ύβρεις και fake news εναντίον των πολιτικών του αντιπάλων.

Σε άλλη περίπτωση το «evros-news.gr» κατά την περίοδο της έντασης της προσφυγικής κρίσης με τα περιστατικά που εκτυλίσσονταν στον Έβρο, είχε στοχοποιήσει στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου κάνοντας λόγο για μεθοδευμένη προσπάθεια εκ μέρους τους, να παρουσιάσουν τους κατοίκους του Έβρου ως δολοφόνους και παραστρατιωτικούς με το χαρακτηριστικό άρθρο «Μεθοδευμένη προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να εμφανίσει τους Εβρίτες… δολοφόνους, παραστρατιωτικούς, ακροδεξιούς, επειδή κρατούν τα σύνορα». Ωστόσο επισημαίνεται ότι καμία σχετική ανακοίνωση ή δημόσια τοποθέτηση δεν υπήρξε εκ μέρους των μελών του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου.

Μάλιστα στο ίδιο κλίμα προϊδέαζε για επικείμενες αντιδράσεις στον Έβρο κατά την επίσκεψη στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στις Καστανιές με άλλο άρθρο υπό τον τίτλο «Προβληματισμός και ανησυχία για αντιδράσεις των κατοίκων στην επίσκεψη του κλιμακίου». Παρόλα αυτά οι «αντιδράσεις» δεν προέκυπταν ούτε από κάποια πηγή της αστυνομίας, ούτε από κάποια επίσημη αρχή, ενώ κατά την επίσκεψη του κλιμακίου επικράτησε πλήρης νηνεμία.

Ο συγκεκριμένο ιστότοπος ανήκει σύμφωνα με το δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», «σε έναν “δημοσιογράφο-ακόλουθο” του Αντώνη Σαμαρά, με υψηλές γνωριμίες, που δεν δίστασε να κάνει “δημοσιογραφικά θελήματα” για όσους ισχυρούς εργάστηκε στο παρελθόν (Μητσοτάκης, Βαρδινογιάννης κ.λπ.) και ο οποίος ακόμη και σήμερα, όπως άλλωστε διαφημίζει ο ίδιος, διατηρεί στενές σχέσεις με ανθρώπους του Μεγάρου Μαξίμου όπως ο Θανάσης Νέζης που θεωρείται ένας εκ των εξ απορρήτων του Κυριάκου Μητσοτάκη».

Έτσι λοιπόν προκύπτουν βάσιμα ερωτήματα για τον τρόπο διάθεσης αλλά και τους αποδέκτες των χρημάτων της καμπάνιας για την πρόληψη από τον κορονοϊό, για την οποία εκτός από τα αρχικά 11 εκατομμύρια που είχαν διατεθεί με αδιαφανή τρόπο, ανακοινώθηκε το Σάββατο 25 Απριλίου ότι δίνονται άλλα 9, διαμορφώνοντας το συνολικό κόστος στα 20 εκατομμύρια ευρώ.