«Υπήρξε μια συνέντευξη και την ίδια ημέρα ζητήθηκε και δόθηκε η παραίτηση, ωστόσο το Σαββατοκύριακο είδαμε να παρεκτρέπεται η αντιπολίτευση» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Άκης Σκέρτσος στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ το μεσημέρι της Δευτέρας, υποστηρίζοντας μάλιστα πως η Δικαιοσύνη «ενήργησε ταχύτατα» και ζητώντας να «να σιωπήσουμε και να την αφήσουμε να κάνει την δουλειά της».

«Από τη στιγμή που υπήρξε μια συνέντευξη, χωρίς να είναι επώνυμη, την ίδια ημέρα ζητήθηκε η παραίτηση και δόθηκε η παραίτηση» δήλωσε ακόμα το δεξί χέρι του πρωθυπουργού, και πρώην γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχάνων. Ο ίδιος είχε «χτυπήσει» την περασμένη Παρασκευή με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, με την οποία μεταξύ άλλων, επιχειρούσε να καλύψει τις ευθύνες της Λ. Μενδώνη και της κυβέρνησης, χαρακτηρίζοντας «ιστορικό αναλφαβητισμό» την αναζήτηση πολιτικών ευθυνών στις υποθέσεις που προκύπτουν από το κύμα καταγγελιών.

Ο Α. Σκέρτσος υπερθεμάτισε για τις ευθύνες της υπουργού Πολιτισμού, επιχειρώντας για πρώτη φορά εξ ονόματος Μεγάρου Μαξίμου να λάβει αποστάσεις από αυτήν, σημειώνοντας για την επιλογή Λιγνάδη στο Εθνικό Θέατρο πως «προφανώς έπασχε», χωρίς να μείνει εκεί.

Ο Σκέρτσος καλύπτει την Μενδώνη χαρακτηρίζοντας «ιστορικό αναλφαβητισμό» την αναζήτηση πολιτικών ευθυνών

«Και μόνο η συζήτηση η οποία έχει γίνει, οι καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας δεν δικαιολογούν αυτήν την επιλογή. Η οποία ως προς τα καλλιτεχνικά της κριτήρια δεν αμφισβητήθηκε ποτέ. Και μάλιστα κήνσορες που έρχονται τώρα να κάνουν κριτική συνεργάζονταν με τον κ. Λιγνάδη. Αυτό τους κάνει συνένοχους; Φυσικά όχι. Η ιδιωτική ζωή είναι κατάκτηση του Κράτους Δικαίου. Δεν μπορούμε με να κάνουμε αντιπολίτευση της κλειδαρότρυπας» δήλωσε ακόμα στο φιλοκυβερνητικό ραδιόφωνο.

Από κοντά, η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος, Αριστοτελία Πελώνη, που λίγη ώρα μετά τον Α. Σκέρτσο δήλωνε λακωνικά στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών πως η παραίτηση Λιγνάδη υποβλήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου και έγινε άμεσα αποδεκτή από την κυβέρνηση, αρνούμενη να επανέλθει σε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση αναφορικά με την παραίτηση.

Ωστόσο, μόλις την περασμένη Δευτέρα, ήταν ο ίδιος ο κυβερνητικός εκπρόσωπος που αρνούμενος ακόμα να κατονομάσει τον Δημήτρη Λιγνάδη, απαντούσε κατά την ενημέρωση πολιτικών συντακτών πως «εεε, οοο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους και η κυβέρνηση αποδέχτηκε την παραίτησή του».

Λίγες ακόμα ημέρες νωρίτερα, στις 8 Φεβρουαρίου και δύο ημέρες μετά από την υποβολή παραίτησης Λιγνάδη και την αποδοχή της, ήταν η ίδια η Λ. Μενδώνη που μιλώντας στο Mega ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως «για πολλούς οι καταγγελίες είναι επώνυμες. Για τον κ. Λιγνάδη μέχρι στιγμής επώνυμη καταγγελία δεν υπάρχει. Όπως ο ίδιος λέει στην επιστολή του δεν μπορούσε να αντέξει όλο το κλίμα των φημών που δημιουργούσε ένα κλοιό γύρω από αυτόν και κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί όπως εκείνος κρίνει τον εαυτό του».

Με απλά λόγια και πιάνοντας το νήμα των δημοσίων δηλώσεων των κυβερνητικών στελεχών, μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων, η «επικοινωνιακή γραμμή» έχει αλλάξει διαδοχικά: Αρχικά, οι διαψεύσεις της υπουργού Πολιτισμού για οποιαδήποτε καταγγελία έδωσαν τη θέση τους στην αποδοχή της παραίτησης, με τη σημείωση πως αυτή έγινε επειδή υπάρχει ένα «τοξικό κλίμα» που δεν μπορούσε να αντέξει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, έπειτα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος χαρακτήριζε τους λόγους της παραίτησης ως «προσωπικούς λόγους», ενώ ημέρες αργότερα, η υπουργός και πάλι, στη συνέντευξη τύπου της περασμένης Παρασκευής, χαρακτήριζε τον Δ. Λιγνάδη ως «επικίνδυνο άνθρωπο».

Πλέον, το Μέγαρο Μαξίμου υποστηρίζει πως ζητήθηκε η παραίτηση Λιγνάδη έπειτα από την πρώτη καταγγελία.