Να μεταδώσει το μήνυμα προώθησης των ιδιωτικοποιήσεων και της υλοποίησης των επενδύσεων που επιχειρεί από το απόγευμα της Πέμπτης να εκπέμψει η κυβέρνηση έσπευσε την Παρασκευή ο υφυπουργός Οικονομίας, Στέργιος Πιτσιόρλας, υπογραμμίζοντας πως τίποτα δεν θα απειλήσει την επένδυση στο Ελληνικό. Παράλληλα, χαρακτήρισε «θόρυβο χωρίς λόγο» τις απαιτήσεις της Fraport ύψους 70 κα πλέον εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, λίγους μήνες μετά την ανάληψη των 14 αεροδρομίων.
«Το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) έχει γνωμοδοτική αρμοδιότητα», σημείωσε ο Στέργιος Πιτσιόρλας, τονίζοντας ότι ακόμη κι αν αποφανθεί ότι κάποιες εκτάσεις είναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, η επένδυση στο Ελληνικό θα υλοποιηθεί χωρίς καθυστερήσεις.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ο Στέργιος Πιτσιόρλας αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο Ελληνικό, τόνισε ότι το ΚΑΣ έχει γνωμοδοτική αρμοδιότητα κι ακόμα κι αν κρίνει ότι ορισμένες εκτάσεις στο Ελληνικό είναι «αρχαιολογικού ενδιαφέροντος» τα έργα θα υλοποιηθούν χωρίς διακοπές ή καθυστερήσεις.
Παράλληλα, επαναβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει ότι το 2018 θα μπουν μπουλντόζες στο Ελληνικό όπως προβλέπεται υπό τον όρο ότι το προεδρικό διάταγμα θα εγκριθεί και θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το καζίνο. «Ολόκληρες πόλεις στην Ελλάδα είναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και χτίζονται σπίτια κάθε μέρα», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι το μοναδικό ζητούμενο θα είναι οι εργολάβοι να επιδεικνύουν αυξημένη προσοχή.
«Θόρυβος χωρίς λόγο» για Fraport
Αναφερόμενος στο
ποσό που φέρεται να απαιτεί η κοινοπραξία της Fraport για ελλείψεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια όταν τα παρέλαβε, τόνισε πως η Ελλάδα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις που απορρέουν από την σύμβαση και θα αποζημιώσει την εταιρεία αν η τελευταία μπορέσει να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς της.
Λίγο αργότερα, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Πρακτορείο 104,9 FM, εξήγησε πως: «Έχουμε να κάνουμε με μια μεγάλη σύμβαση και όπως και με άλλες συμβάσεις παραχώρησης, σε αυτές τις συμβάσεις, στην πορεία υλοποίησής τους, προφανώς θα ανακύπτουν προβλήματα. Οι συμβάσεις προβλέπουν τις διαδικασίες επίλυσης αυτών των προβλημάτων και θα πρέπει να περιμένουμε αυτές τις διαδικασίες να δούμε αν τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα, είναι σε εξέλιξη η διαδικασία επίλυσης των τεχνικών διαφορών και νομίζω πως πρέπει να έχουμε την εμπιστοσύνη ότι από αυτή τη διαδικασία τελικώς θα διευκρινιστούν τα πράγματα».
Μάλιστα, ο υφυπουργός Οικονομίας και πρώην επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας, σχολίασε ως «θόρυβο χωρίς λόγο» την είδηση πως η γερμανική Fraport προτίθεται να ζητήσει αποζημιώσεις ύψους 70 και πλέον εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με πρόφαση ελλείψεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.