Σε καταγγελίες κατά της ιταλικής εταιρείας ενδυμάτων Benetton, προέβη η μη κυβερνητική οργάνωση «SOS Méditerranée» αναφορικά με φωτογραφία που χρησιμοποίησε η εταιρεία για διαφημιστικούς σκοπούς. Η φωτογραφία απεικονίζει μετανάστες ντυμένους με σωσίβια γιλέκα, τους οποίους η ΜΚΟ διέσωσε από το πλοίο Aquarius. Υπενθυμίζεται ότι το πλοίο μετέφερε 629 πρόσφυγες με την Ιταλία να αρνείται να το δεχθεί και τελικά να γίνεται δεκτό από την Ισπανία.

 
Η «SOS Méditerranée» αντέδρασε έντονα κατά της καμπάνιας της Benetton, τονίζοντας ότι «η αξιοπρέπεια των ανθρώπων θα πρέπει να γίνεται σεβαστή υπό όλες τις συνθήκες. Η ανθρώπινη τραγωδία που εκτυλίσσεται στην Μεσόγειο δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς», ενώ στη συνέχεια καταδίκασε την «ατομική πρωτοβουλία» του φωτογράφου ο οποίος παραχώρησε το στιγμιότυπο στην εταιρεία.


 
«Η SOS Méditerranée δεν συγκατατίθεται ποτέ στη χρήση των φωτογραφιών της για εμπορικούς σκοπούς», επιμένει η ΜΚΟ, ενώ ο υπουργός Εσωτερικών, Ματέο Σαλβίνι, χαρακτήρισε την καμπάνια της εταιρείας «ελεεινή».
 
Η συγκεκριμένη καμπάνια ήταν ιδεά του καλλιτεχνικού διευθυντή της Benetton, Ολιβιέρο Τοσκάνι, ο οποίος τόνισε ότι «έδειξα αυτό που συμβαίνει. Το πρόβλημα είναι ότι κάποτε ήμασταν μια χώρα με καλούς ανθρώπους, μια χώρα ειλικρίνειας και γενναιοδωρίας. Δυστυχώς, αυτή η μικρή ευημερία, που δεν ίσχυσε καν για όλους, μας έκανε εγωιστές αλλά και αρκετά αμβλείς, πρέπει να πω».