Σαμαράς: «Στόχος η δημιουργία μιας λειτουργικής διοίκησης»
Συντονισμένη συνεργασία όλων των μελών της κυβέρνησης αναφορικά με τη μεταρρύθμιση του Κράτους και της Δημόσιας Διοίκησης ζητεί ο πρωθυπουργός σε επιστολή του προς τους υπουργούς, αναπληρωτές υπουργούς και υφυπουργούς