Σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων αφαιρούνται για παράδειγμα 30 ευρώ σε περίπτωση παραπόνων από τους πελάτες, 10 ευρώ για καθυστέρηση στον χώρο εργασίας ενώ προβλέπεται και σωματικός έλεγχος κατά την αποχώρησή τους από τη δουλειά.
 
Με αφορμή το περιστατικό το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω καταγγέλλει το περιστατικό αναφέροντας πως η ξενοδοχειακή ομάδα «πιέζει τους εργαζόμενους να υπογράψουν απαράδεκτη και άθλια ατομική σύμβαση»
«Πέρα από τους μισθολογικούς όρους πείνας της σύμβασης, η επιχείρηση προχωράει ακόμα ένα βήμα και προσθέτει όρους τιμωρίας και χρηματικών προστίμων σε εργαζόμενους που τυχόν παραβούν τους κανόνες.
 
Κανόνας 1ος: Εάν κάποιος πελάτης παραπονεθεί για την καθαριότητα του δωματίου, η εργαζόμενη καμαριέρα θα έχει πρόστιμο 30 ευρώ, το παράπονο!
Κανόνας 2ος: Εάν κάποιος εργαζόμενος αργήσει στη δουλειά του θα έχει πρόστιμο 10 ευρώ!
 
Κανόνας 3ος: Κατά την έξοδο από την επιχείρηση οι τσάντες των εργαζομένων θα ψαχουλεύονται κατ' εντολή της διεύθυνσης από τον φύλακα της πύλης» αναφέρουν στην ανακοίνωση του το σωματείο.
 
Το σωματείο πρόκειται να προχωρήσει, όπως ανακοίνωσε, στην Επιθεώρηση Εργασίας. «Η εργοδοσία θέλει με αυτόν τον τρόπο να εκβιάσει και να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, ώστε πιο εύκολα να υποκύπτουν στις ορέξεις της, για συνθήκες γαλέρας και μισθούς ψίχουλα» επισημαίνει στην ανακοίνωση.