Οι εργαζόμενοι στο Ωνάσειο Νοσοκομείο δεν έλαβαν οικονομική ενίσχυση επειδή «είναι κέντρο και όχι νοσοκομείο»
Οι εργαζόμενοι στο Ωνάσειο καταγγέλλουν ότι το προσωπικό του νοσοκομείου δεν έλαβε την έκτακτη οικονομική ενίσχυση που χορηγήθηκε προσφάτως παρά το ότι το υπουργείο Οικονομικών τους είχε συμπεριλάβει στις ρυθμίσεις……