Στους δρόμους οι Θεσσαλονικείς για τον ΟΑΣΘ: «Δεν πάει άλλο η ταλαιπωρία- Λαϊκό δικαίωμα η συγκοινωνία»
Μεγάλη πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το μεσημέρι του Σαββάτου, συλλογικότητες, δημοτικά σχήματα και πολίτες της Θεσσαλονίκης για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).