Σύμβαση με ιδιωτική επιχείρηση έκανε το νοσοκομείο Άργους μετά τις παραιτήσεις ακτινολόγων καταγγέλλει η τοπική Ένωση Ιατρών
«Οι παραιτήσεις των δημόσιων γιατρών έχουν πάρει ”επιδημικό” χαρακτήρα, λόγω των απαράδεκτων μισθολογικών και εργασιακών συνθηκών» αναφέρει η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων – Κέντρων Υγείας Αργολίδας μέσω ανακοίνωσης της, με την…