«Έχουμε αφήσει τα δάση στη μοίρα τους»
Ο Δρ, Άγγελος Σωτηρόπουλος, φυσικός και μέλος του παρατηρητηρίου Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ινστιτούτου Εναλλακτικών Πολιτικών, μιλώντας στην ΕΡΤ, ζήτησε να δοθεί έμφαση στην πρόληψη και όχι στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών.