Αφού δήλωσε ότι παραμένει στον ΟΣΕ η διαχείριση της υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ο Χ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι το ειδικό βάρος την επόμενη δεκαετία πρέπει να πέσει στις υποδομές και τις συνδυασμένες μεταφορές.

Παράλληλα, ανέφερε πως στις προτεραιότητες του υπουργείου Μεταφορών είναι η σύνδεση των μέσων σταθερής τροχιάς με τα λιμάνια, πύλες της χώρας, ενώ ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στη σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τους κάθετους άξονες.

Τέλος, εξαπέλυσε επίθεση στις προηγούμενες κυβερνήσεις για το χρέος που δημιούργησαν στον ΟΣΑ, με αποτέλεσμα, όπως υποστηρίζει, η σημερινή κυβέρνηση να έχει «δεμένα χέρια». «Η χώρα έχει δεσμευτεί από το 2011, με ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων, και αν δεν τηρηθούν οι δεσμεύσεις υπάρχει κίνδυνος να καταλογισθούν στην Ελλάδα πρόστιμα για κρατικές ενισχύσεις. Αποτελεί πολιτικό θράσος αυτοί που δημιούργησαν τα χρέη και έκαναν την κατάτμηση του ΟΣΕ να ζητάνε από μας τα ρέστα».