Στην παρακάτω λίστα λοιπόν, μπορείτε να βρείτε ταξινομημένα, από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και ανα κατηγορία μέσου, τα ποσά που δόθηκαν σε κάθε Μέσο για την «προώθηση της καμπάνιας για τον κορονοϊό». Αυτή η αποτύπωση είναι μια πρώτη κατηγοριοποίηση, χωρίς να υπολογιστεί το πόσα χρήματα λαμβάνουν συνολικά οι μεγάλοι μιντιακοί όμιλοι, αλλά και το σενάριο μικρά σάιτ να έχουν τους ίδιους ιδικτήτες με μεγάλα μέσα.

Η δουλειά είναι του αναγνώστη μας, objecto, που έφτιαξε τη σχετική λίστα σε ειδικό πρόγραμμα και μας την ανάβεσα στα σχόλια του ρεπορτάζ μας.

Υπενθυμίζεται ότι από μία απλή ματιά  στη λίστα που δόθηκε τελικά στη δημοσιότητα, προκύπτουν χαοτικές διαφορές μεταξύ των (λίγων) μέσων που δεν αναπαράγουν τη κυβερνητική γραμμή και άλλων φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ, πολύ χαμηλότερης κυκλοφορίας.

Διαβάστε αναλυτικά

Λιγότερο από το 1% στον αντιπολιτευόμενο Τύπο για το «Μένουμε Σπίτι»