Σύμφωνα με δημοσίευμα του τεχνολογικού infocom.gr, η ΕΕΤΤ έχει ξεκινήσει τη διοικητική διαδικασία πριν από περίπου τέσσερις μήνες, μετά από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπεται στον σταθμό του μετρό της Εθνικής Άμυνας.
 
Όπως αναφέρεται, τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν ως όφειλαν σε μετρήσεις, διαπιστώνοντας πως οι παρεμβολές που καταγγέλλονται δεν ήταν οι μόνες. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων, όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.
 
Τα παραπάνω φέρνουν σε δύσκολη θέση τις προμηθεύτριες εταιρείες και τον ΟΑΣΑ, καθώς θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις, ώστε να διερευνηθεί σε βάθος η υπόθεση. Την ίδια ώρα, η ΕΕΤΤ φέρεται να διενεργεί ελέγχους σε τερματικούς σταθμούς αλλά και σε οχήματα, όπως λεωφορεία και τρόλεϊ.
 
Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ολοκληρώθηκε το 2014, όπου ανάδοχος αναδείχθηκε η κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή και LG CNS.

Υπενθυμίζεται πως το προηγούμενο διάστημα, και πριν την ημερομηνία μετάβασης στο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου των Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για προβλήματα που είχαν προκύψει κατά την προετοιμασία, με το υπουργείο Υποδομών να απαντά με απειλές στις αιτιάσεις τους.
 
«Παρόλα αυτά τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν ανοιχτές οι εν λόγω πληγές, να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους» είχε αναφέρει προ ημερών το Σωματείο των εργαζόμενων στις μεταφορές.