Παράλληλα, το Πεκίνο ανακοίνωσε ότι από την έρευνα που έγινε στους κινέζους επιβάτες δεν βρέθηκαν επιβαρυντικά στοιχεία.
 
Εμείς δεν βρήκαμε στοιχεία ότι οι κινέζοι επιβάτες φέρουν ευθύνη ή είναι πιθανώς οι δράστες της εξαφάνισης» δήλωσε ο πρεσβευτής της Κίνας στην Κουάλα Λουμπούρ, όπως αναφέρει το πρακτορείο Ειδήσεων Νέα Κίνα.
 
Εντωμεταξύ, νέο σενάριο θέλει το αεροπλάνο να πετούσε σε χαμηλό ύψος, ώστε να μην ανιχνεύεται από τα ραντάρ, ενώ ο συγκυβερνήτης φέρεται να είπε την τελευταία «καληνύχτα» προτού σκόπιμα κλείσουν τα συστήματα επικοινωνίας.
 
Πακιστάν, Ινδία, Ταλιμπάν αρνούνται ότι γνωρίζουν κάτι για το χαμένο αεροσκάφος, ενώ Καζακστάν και Κιργιστάν δηλώνουν ότι δεν εισήλθαν άγνωστα αεροσκάφη στον εναέριο χώρο τους. Και οι Ταλιμπάν αρνούνται ότι γνώριζαν οτιδήποτε για την πτήση.
 
 

Έρευνες σε δύο αεριοδιαδρόμους
 

Οι έρευνες έχουν επικεντρωθεί σε δύο αεροδιαδρόμους και σε αυτές συμμετέχουν 26 χώρες. Ωστόσο, θεωρούνται πολύ δύσκολες -ειδικά στην τεράστια περιοχή του Ινδικού Ωκεανού.
 
Το να έχει κατευθυνθεί προς τις χώρες της Ασίας (μεγάλο τμήμα της διαδρομής εξετάζει τώρα η Κίνα) θα έκανε ευκολότερο τον εντοπισμό του αεροσκάφους.
 
Όμως, οι Αρχές φοβούνται ότι η πτήση ΜΗ370 κατευθύνθηκε προς τα νότια, στον αχανή χώρο του Ινδικού Ωκεανού, γεγονός που θα έκανε πολύ δύσκολες τις έρευνες. Είναι άγνωστο πώς θα μπορούσε η περιοχή να ελεγχθεί αποτελεσματικά.
 
Η Αυστραλία έχει αναλάβει, πάντως, κυρίαρχο ρόλο στις έρευνες στον νότιο αεροδιάδρομο. Μαζί με την Ινδονησία ηγούνται των ερευνών για τον εντοπισμό του αεροπλάνου, πραγματοποιώντας πτήσεις από το δυτικό μέρος της Σουμάτρας ως το νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού.
 

Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
 

Οι ερευνητές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα: από εκείνο της τρομοκρατικής επίθεσης μέχρι και την πιθανότητα της αυτοκτονίας του πιλότου ή του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου.
 
«Ναι, το εξετάζουμε», απάντησε ο Χουσέιν όταν ρωτήθηκε αν η αστυνομία ερευνά το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας.