Με την απορία θα μείνουν οι 32 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι είχαν το θράσος να ρωτήσουν τους αρμόδιους υπουργούς γιατί ορισμένα προϊόντα γερμανικών ή άλλων πολυεθνικών εταιρειών διατίθενται στην Ελλάδα ακριβότερα μέχρι 65% έναντι άλλων χωρών της ευρωζώνης; 

Ρώτησαν για παράδειγμα γιατί το Media Markt στην Ελλάδα πουλάει το κινητό τηλέφωνο Nokia Lumia 920 στην τιμή των 499 ευρώ και στη Γερμανία το πουλάει 309 ευρώ; Επίσης, γιατί η ΙΚΕΑ διαθέτει τον τριθέσιο καναπέ Karlstad στα 349 ευρώ στην Ελλάδα ενώ στη Γερμανία διατίθεται στην τιμή των 269 ευρώ και το χαλί Aborg 49 ευρώ στην Ελλάδα έναντι 29,95 ευρώ στην Ολλανδία; Και άλλες παρόμοιες ερωτήσεις.  

Από τους δύο υπουργούς που απάντησαν ο υφυπουργός των Οικονομικών,  Γ. Μαυραγάνης ανέφερε ότι «βασική προτεραιότητα του υπουργείου Οικονομικών είναι να κάνει φορολογικούς ελέγχους προς όλες τις κατευθύνσεις». Για το θέμα των τιμών ενδοομιλικών συναλλαγών, που επίσης ρωτήθηκε, απάντησε ότι «έχει θεσπιστεί νόμος βασιζόμενος  στις κατευθυντήριες οδηγίες από τον ΟΟΣΑ» και ότι διενεργούνται έλεγχοι. Ισως να απάντησε έτσι γιατί κάποιοι στην Ελλάδα μπορεί να πιστεύουν ότι το υπουργείο Οικονομικών ασχολείται με το υποβρύχιο ψάρεμα. Πάντως, ο υπουργός έβαλε τα πράγματα στη θέση του.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Θανάσης Σκορδάς απάντησε ότι σύμφωνα με τον δείκτη ισότιμης αγοραστικής δύναμης καταναλωτή,  το επίπεδο τιμών της χώρας τόσο για τις συνολικές καταναλωτικές δαπάνες όσο για τις δαπάνες μόνο επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού των νοικοκυριών βρίσκεται χαμηλότερα από το μέσο όρο 37 ευρωπαϊκών χωρών. (σ.σ. ευτυχώς που δεν είπε ότι οι Ελληνες είναι ακόμα πλούσιοι και αγοράζουν τέτοια προϊόντα όπως είχε απαντήσει σε σχετική απάντηση γιατί οι ελληνες αγοράζουν i-phone).

Υπάρχει και Τρίτη απάντηση, η οποία σχετίζεται με το ζητούμενο, αλλά την αιτία θα την μάθουμε όχι τώρα, αλλά στο μέλλον. Από πού; Από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Ο πρόεδρός της αρχής,  Δημήτρης Κυριτσάκης απάντησε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα που αφορά όλο τον κύκλο παραγωγής, εμπορίας διάθεσης των βασικών καταναλωτικών προϊόντων.