Τις τελευταίες ώρες πληθώρα καταγγελιών έχουν δημοσιευτεί στα social media από ταξιδιώτες που έχουν αφιχθεί στην Ελλάδα κρατούνται σε ξενοδοχεία και δεν έχουν καμία απολύτως ενημέρωση.

«Αν δεν πάμε στα δωμάτιά μας, θα μας συλλάβουν αμέσως και θα πληρώσουμε πρόστιμο 5000 €»

Ένας Γερμανός με τόπο μόνιμης κατοικία τη Νάξο ο οποίος ταξίδεψε με τη σύντροφο του προς την Ελλάδα εξήγησε αναλυτικά όσα έζησαν κατά την άφιξη τους.

Ο ίδιος σε ανάρτησή του, ανέφερε πως παρακολουθούσαν όλες τις οδηγίες της κυβέρνησης σχεδιάζοντας το ταξίδι τους προς την Ελλάδα και ενώ στην αρχή είχε ειπωθεί από την κυβέρνηση ότι χρειάζεται φορολογική δήλωση για να εισέλθουν στη χώρα, αυτό άλλαξε και τελευταία στιγμή τους ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να κάνουν το τεστ του κορωνοϊού στο αεροδρόμιο, και να περάσουν την νύχτα σε ξενοδοχείο περιμένοντας τα αποτελέσματα, κινδυνεύοντας να χάσουν την πτήση τους την επόμενη μέρα.

Όπως αναφέρει, έμειναν στο ξενοδοχείο δύο ημέρες και κανείς δεν τους ενημέρωνε σχετικά με τα αποτελέσματα του τεστ, και έτσι πήραν την απόφαση να ζητήσουν εξηγήσεις από την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου ενώ ταυτόχρονα ζήτησαν και δικηγόρο. Όχι μόνο δεν τους δόθηκαν απαντήσεις, σχετικά με τα αποτελέσματα αλλά βαριά οπλισμένοι αστυνομικοί τους έσπρωξαν προς τα πίσω προειδοποιώντας τους πως αν δεν πάνε στα δωμάτια τους κινδυνεύουν με πρόστιμα και συλλήψεις.

Ολόκληρη η ανάρτηση του:

Καλώς ήρθατε στην ΕΛΛΑΔΑ…

Σκεφτόμαστε πολύ καιρό να πάμε στην Ελλάδα. Ακολουθήσαμε όλες τις πληροφορίες της κυβέρνησης για την απόφασή μας. Πρώτα ειπώθηκε ότι “χρειάζεστε φορολογική δήλωση για να εισέλθετε στη χώρα”. Μετά αυτό άλλαξε. Τελευταία ειπώθηκε ότι πρέπει να κάνουμε το τεστ του κορωνοϊού στο αεροδρόμιο και πρέπει να περιμένουμε όλη τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο για το αποτέλεσμα. Είχαμε κλείσει πτήσεις για την επόμενη μέρα. Η Aegean επιβεβαίωσε ότι θα προλάβουμε την πτήση στις 16:00 και θα λάβουμε μαζί με τα αποτελέσματα. Τη  δεύτερη νύχτα κανείς δεν μας μιλά. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα αποτελέσματα του τεστ. Πριν από μερικές ώρες πήγαμε στη ρεσεψιόν με μερικούς ενδιαφερόμενους για να συζητήσουμε την κατάσταση ή να ζητήσουμε δικηγόρο. Μας έσπρωξαν πίσω δύο βαριά οπλισμένοι αστυνομικοί λέγοντας μας πως αν δεν πάμε στα δωμάτιά μας, θα μας συλλάβουν αμέσως και θα έπρεπε να πληρώσουμε πρόστιμο 5000 €. Οπότε κανένας δικηγόρος-τίποτα … Σίγουρα δεν αισθανθήκαμε ότι βρισκόμαστε σε συνταγματικό κράτος. Επίσης το φαγητό έμοιαζε περισσότερο με της φυλακής. Παγωμένο και μη βρώσιμο. Δεν ξέρουμε προς το παρόν πώς να κινηθούμε. Υπάρχουν επίσης μερικοί Έλληνες που έχουν ενοχληθεί, οι οποίοι έχουν ήδη προσπαθήσει να λάβουν βοήθεια μέσω τηλεφώνου, δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Πωλούν μόνο μικρά μπουκάλια αναψυκτικού ή νερό 0,25 λίτρα με πέντε ευρώ. Καμία υπηρεσία για τα δωμάτια.

«Συνεχίζω και κρατούμε παράνομα στο ξενοδοχείο… ΕΛΛΆΔΑ 2020»

Σε μια ακόμη σοβαρή καταγγελία προέβη και ένας Έλληνας πολίτης ο οποίος ταξίδεψε από Στοκχόλμη προς Αθήνα το Σάββατο.

Ο ίδιος καταγγέλλει ότι ενώ ταξίδεψαν σε μια πτήση γεμάτη από κόσμο χωρίς να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας όταν έφτασαν στην Ελλάδα βρέθηκαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις και έπειτα ξανά συνωστισμό για τη μεταφορά τους στο ξενοδοχείο.

Το δωμάτιο που τους δόθηκε, κατά την καταγγελία, ήταν βρώμικο ενώ παρά το γεγονός ότι οι αρμόδιες αρχές ήταν υποχρεωμένες να προσφέρουν φαγητό πρωί-μεσημέρι-βράδυ, δεν τους είχαν δώσει φαγητό για 19 ώρες.

Μετά το πέρας των 36ωρων που έχουν ορίσει ως μέγιστο όριο για να πάρουν τα αποτελέσματα και να συνεχίσουν την καραντίνα στο σπίτι τους, κατά την καταγγελία, δεν είχαν λάβει καμία ενημέρωση με αποτέλεσμα όταν είπαν ότι θέλουν να φύγουν να τους απειλήσουν με πρόστιμα.

Ολόκληρη η ανάρτηση του:

«Πτήση από Στοκχόλμη προς Αθήνα το Σάββατο στις 06-06…ενημερωμένοι πως θα περάσουμε καραντίνα 24ωρων στο ξενοδοχείο περιμένοντας τα αποτελέσματα του covid… Η πτήση γεμάτη από κόσμο χωρίς να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας (1.5 μέτρα απόσταση)… 3 άτομα σε κάθε σειρά ένας δίπλα στον άλλον… Με την άφιξη στην Ελλάδα περιμέναμε τουλάχιστον 3ωρες παραπάνω στο αεροδρόμιο για να κάνουμε το τεστ.. Σε ομάδες 25-30 ατόμων χωρίς και πάλι να τηρούνται τα μέτρα κάναμε τα τεστ και έπειτα επιβιβάστηκαμε σε λεωφορείο όπου καθόμασταν δύο άτομα στις θέσεις χωρίς και πάλι να τηρούμε τα μέτρα… Με την άφιξη στο ξενοδοχείο σε ομάδες και πάλι περνάμε τα κλειδιά για τα δωμάτια.. Το πρώτο δωμάτιο όπου μου δώσανε ήταν αρκετά βρόμικο καθώς υπήρχαν τρίχες στην τουαλέτα και στον νιπτήρα.. Υπήρχε επίσης ένα γυναικείο εσώρουχο στην ντουλάπα του δωματίου(φωτογραφία).. Φυσικά και ζήτησα να αλλάξω δωμάτιο.. Στο 2ο δωμάτιο το ίδιο χάλι.. Τρίχες στα σεντόνια.. Ξεραμένες σταγόνες αίμα στο καπάκι της τουαλέτας… Καθώς κατάλαβα ότι θα επικρατεί το ίδιο χάλι σε όλα τα δωμάτια αποφάσισα να το καθαρίσω μόνος μου όσο γινόταν…

Ημέρα 2η…

Καθώς είναι υποχρεωμένοι να μας σερβίρουν φαγητό (πρωινό μεσημεριανό βραδινό) έχοντας λάβει το πρωινό και το μεσημεριανό δεν έλαβα ποτέ το βραδινό.. Καλώ την reception για να τους πω πως δεν έχω λάβει το φαγητό και μου λένε μόλις ξεκίνησε το σερβίρισμα.. Μετά από 1 ώρα ξανά καλώ για 2η φορά την reception και μου λένε θα έγινε κάποιο λάθος.. Θα τσεκάρουμε την λίστα και θα σας καλέσουμε.. Μετά από 1μιση ώρα ξανά καλώ για 3η φορά και μου λένε η κουζίνα έχει κλείσει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό και δεν μπορούμε να σερβίρουμε το φαγητό τέτοια ώρα… Αφήνοντας με νηστικό για 19 συνεχόμενες ώρες…Αποφασισμένος να φύγω καθώς δεν τηρούνται τα μέτρα καθόλου (διανομή φαγητών… Καθαριότητα δωματίου 1 φορά την μέρα κλπ) στην έξοδο μου με σταματάει η αστυνομία λέγοντας μου πως εάν φύγω θα αναγκαστούν να με συλλάβουν… Μετά το πέρας των 36ωρων που έχουν ορίσει ως μέγιστο όριο για να πάρουμε τα αποτελέσματα και να συνεχίσουμε την καραντίνα στο σπίτι μας…

Τα αποτελέσματα δεν έχουν βγει ακόμα χωρίς να έχουμε λάβει κάποιο λόγο που καθυστερούν (3ημερο με αργία)… 2η απόπειρα να φύγω και μου λένε πως θα συλληφθώ γιατί βρίσκομαι παράνομα έξω από την στιγμή που μας φέρονται σαν ζώα.. Σύμφωνα με τον νόμο ΦΕΚ2089 31-05-2020 τεύχος 2..μας λένε πως είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω να βρίσκομαι στο ξενοδοχείο το οποίο είναι απαράδεκτο μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα… Μέσα στην βρωμιά χωρίς φαγητό… Όταν διαβάσαμε το άρθρο διαπιστώσαμε πως δεν έλεγε κατι τέτοιο με αποτέλεσμα να αντιδράσουμε… Η απάντηση ήταν να πάμε στα δωμάτια μας σε διαφορετική περίπτωση να αναγκαστούν να μας πάνε στο τμήμα και θα δεχθούμε κυρώσεις και προστιματα αξίας 5000€…Ενα μαύρο χάλι χωρίς οργάνωση…λέγοντας σου αλλά και άλλα κάνοντας…Συνεχίζω και κρατούμε παράνομα στο ξενοδοχείο… ΕΛΛΆΔΑ 2020».

«Μην ταξιδέψετε εδώ ακόμα»

Στα ίδια πλαίσια, μια Ελληνοαμερικανίδα καταγγέλλει τις συνθήκες στις οποίες «κρατούνται» εδώ και τουλάχιστον 40 ώρες χωρίς καμία ενημέρωση.