Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της ΕΣΕΕ ο Βασίλης Κορκίδης, η «Black Friday» στην Ελλάδα ίσως να μην είναι τόσο αποδοτική σε μία εποχή βαθιάς καταναλωτικής ύφεσης «αλλά για κάποιους κλάδους, όπως τα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και τα είδη τεχνολογίας, από όπου άλλωστε ξεκίνησε η ιδέα, ίσως βοηθήσει να αναπληρώσουν κάτι από το κακό δεκαήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Άλλωστε, σε πολλά είδη δεν υπάρχει φθινοπωρινή ή χειμερινή σεζόν, όπως συμβαίνει με την μόδα και την εποχικότητα στην ένδυση και υπόδηση».

Τονίζει ότι εφόσον δεν τίθεται κανένα θέμα διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας και δεν προσθέτει Κυριακές, «οφείλουμε να περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα συνολικά. Εάν, πράγματι, βγουν έστω και κάποιοι ωφελημένοι από την «Black Friday» θα το εξετάσουμε στη βάση, από όλους, για όλους».

Παράλληλα, εκτίμησε ότι η προσπάθεια προσέλκυσης των καταναλωτών είτε για να δουν, είτε για να αγοράσουν είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία της Black Friday, είτε με διαφήμιση προσφορών στα ΜΜΕ, είτε με έκπτωση επί του ταμείου.