Καθεμιά από τις εταιρείες αυτές θα πρέπει να δημιουργήσει και να μεταδώσει διαφημιστικά «επανορθωτικά μηνύματα» που θα ξεκινούν υποχρεωτικά με την επισήμανση ότι ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε πως οι καπνοβιομηχανίες «είπαν σκόπιμα ψέματα στους Αμερικάνους όσον αφορά τις επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία» και ότι αφού το δικαστήριο τις καταδίκασε να μεταδώσουν αυτά τα μηνύματα, «ιδού η αλήθεια».

Η «αλήθεια» που θα πρέπει να παραδεχτούν οι καπνοβιομηχανίες είναι η εξής: «Κάθε χρόνο πεθαίνουν από τον καπνό περισσότεροι άνθρωποι απ' όσοι πεθαίνουν από το AIDS, από ναρκωτικά, από τροχαία δυστυχήματα, από αλκοόλ, από όσους αυτοκτονούν ή δολοφονούνται, απ' όλες τις αιτίες μαζί».

«Οι καπνοβιομηχανίες εν γνώσει τους παρασκεύασαν τσιγάρα με νικοτίνη σε αρκετή ποσότητα ώστε να προκαλεί εξάρτηση», είναι ένα άλλο μήνυμα που θα πρέπει επίσης να μεταδοθεί, στο οποίο οι καπνιστές θα πληροφορούνται επίσης ότι «η νικοτίνη έχει επιπτώσεις στον εγκέφαλο, για αυτό είναι τόσο δύσκολο να κόψει κανείς το κάπνισμα»