Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Αθηναϊκού Πρακτορείου, το προσφερόμενο συνολικό τίμημα από την εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» ανέρχεται σε 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ, με τη συμφωνία να έχει ισχύ έως τις 11 Ιουνίου του 2046.
 
Το καθαρό έσοδο για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ανέρχεται σε 483,87 εκατ. ευρώ και θεωρείται κρίσιμης σημασίας για την επίτευξη του στόχου για τα έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις εφέτος. Υπογραμμίζεται πως η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση της έγκρισής της από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και την κύρωση της παράτασης από τη Βουλή.
 
Τη σύμβαση υπέγραψαν το Δημόσιο, διά του υπουργού Οικονομικών, το ΤΑΙΠΕΔ και η εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» και, σύμφωνα με το Ταμείο, η υπογραφή της παράτασης αποστέλλει ηχηρό μήνυμα εμπιστοσύνης, εντός και εκτός Ελλάδας, για την ελληνική οικονομία και συνιστά αναγνώριση μιας από τις πλέον επιτυχημένες συμπράξεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
 
Υπενθυμίζεται πως στην εταιρεία «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» συμμετέχει με 30% το ΤΑΙΠΕΔ, με 25% το ελληνικό Δημόσιο, με 40% οι Καναδοί και το 5% κατέχει η οικογένεια Κοπελούζου.
 
Σημειώνεται πως με την ολοκλήρωση της παράτασης της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου στον ΔΑΑ, εκκρεμεί η πώληση του 30% που κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ στον αερολιμένα. Το ΤΑΙΠΕΔ έχει ήδη, από το περασμένο καλοκαίρι, ξεκινήσει τις ετοιμασίας για την πώληση της συμμετοχής του στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, υπογράφοντας σύμβαση 14 μηνών με επενδυτική τράπεζα, η οποία ανέλαβε τη διαχείριση της διαδικασίας πώλησης, πιθανότατα εντός του επόμενου έτους.