Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, τα πληγέντα φυσικά πρόσωπα (ιδιοκτήτες/ ενοικιαστές/ με δωρεάν παραχώρηση) από την πλημμύρα της 15ης Νοεμβρίου 2017, δύνανται να καταθέσουν σχετική αίτηση για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης για τις κατοικίες τους (συμπεριλαμβανομένων των αποθηκών που εξυπηρετούν την κατοικία) που έχουν πληγεί. Η ενίσχυση θα χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή επιδόματος, ύψους 5.000€, στους δικαιούχους των κατοικιών.

Για την υποβολή της αίτησης απαιτείται φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας, ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής, φωτογραφίες της όψεως και των χώρων μετά την πλημμύρα και λογαριασμό της ΔΕΗ ή ύδρευσης ή τηλεφώνου.

Η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου. Μετά την ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων για χορήγηση επιδόματος για κατοικίες, θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση που θα αφορά στις επιχειρήσεις. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα συνοδεύουν την αίτηση, είναι τα παρακάτω:

– Για τους αιτούντες Έλληνες πολίτες φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής και για τους αλλοδαπούς φωτοαντίγραφο διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο άδειας παραμονής.

– Φωτογραφίες όψεων του πληγέντος κτιρίου και του εσωτερικού της κατοικίας που έχει πληγεί, οι οποίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του/της ιδιοκτήτη/-τριας ή του/της ενοικιαστή/-τριας. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να απεικονίζουν όσο το δυνατό καλύτερα την κατάσταση της κατοικίας μετά την πλημμύρα. (προκειμένου να αποφευχθεί 2η αυτοψία).

– Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης, τηλεφώνου, κ.λπ. για την ταυτοποίηση της διεύθυνσης της πληγείσας κατοικίας και του χρήστη της κατοικίας.