X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Ο Πέτσας νίπτει τας χείρας του για τα 20 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ και κουνάει το δάχτυλο στους δημοσιογράφους

«Θέμα λίγων ημερών» υποστήριξε πως είναι η δημοσιοποίηση της λίστας των 20 εκατ. ευρώ που μοιράστηκαν σε μέσα ενημέρωσης στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό, ρίχνοντας την ευθύνη για την επιλογή ακόμα και ανύπαρκτων sites στην εταιρεία Initiative στην οποία ο ίδιος ανέθεσε την καμπάνια, καθώς και την έτερη της καθυστέρησης λογοδοσίας της κυβέρνησης στο υπουργείο Οικονομικών. «Κατάντημα μεταξύ των δημοσιογράφων» η κριτική για την μοιρασιά της πίτας που έχει προκαλέσει τη νοημοσύνη πλήθους πολιτών.
|

«Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτό είναι ένα κατάντημα μεταξύ δημοσιογράφων, να θεωρούν τη διαφήμιση χρηματισμό» δήλωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφορικά με την έντονη κριτική που δέχεται ο ίδιος και η κυβέρνηση για την τακτική που ακολούθησε με την μοιρασιά των 20 εκατ. ευρώ σε μέσα ενημέρωσης για την καμπάνια κατά του κορονοϊού, υποστηρίζοντας μάλιστα πως «η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα».

Ο Στέλιος Πέτσας υποστήριξε πως χρειάζονται ακόμα λίγες ημέρες για τη δημοσιοποίηση της λίστας με τα ΜΜΕ και τα ποσά που έλαβαν, ρίχνοντας το μπαλάκι της καθυστέρησης της δημοσιοποίησης στο υπουργείο Οικονομικών, αλλά και αυτό της επιλογής ακόμα και ιστοσελίδων – φαντάσματα στην εταιρεία που ανέλαβε το έργο.

«Είναι θέμα λίγων ημερών να δημοσιοποιηθεί η λίστα με τα μέσα και τα ποσά με πλήρη διαφάνεια. Ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος έχει ολοκληρωθεί, έχουν αποσταλεί τα στοιχεία στο υπ. Οικονομικών, έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές. Όταν μου πουν από το ΥΠΟΙΚ θα τη δώσω στη δημοσιότητα» δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας πως «η καμπάνια έσωσε ζωές».

Καλούμενος να απαντήσει για το γεγονός πως δόθηκαν χρήματα ακόμα και σε ανύπαρκτες ή υπό κατασκευή ιστοσελίδες, ο ίδιος έσπευσε να βγάλει τον εαυτό του από το κάδρο, δείχνοντας την Initiative για την επιλογή.

«Η καμπάνια προχώρησε μέσω από έναν ανάδοχο ο οποίος είχε την δυνατότητα και την τεχνογνωσία να το κάνει αυτό, έχοντας στο μυαλό του και στη σύμβαση ανάθεσης, συγκεκριμένα κριτήρια. Ήταν 1.232 μέσα που συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή σε όλη την Ελλάδα από όλες τις κατηγορίες των Μέσων, επομένως ήταν ένα τεράστιο εγχείρημα» φρόντισε να ξεκαθαρίσει, δίνοντας το στίγμα της υπεράσπισης των επιλογών τις προσεχείς ημέρες, εφόσον επιβεβαιωθεί η «δέσμευση» των λίγων ημερών.

Μάλιστα, εκτός της κριτικής που άσκησε σε όσους διαμαρτύρονται για την αδιαφανή και προκλητική επιλογή μέσων, αλλά και των ποσών που δόθηκαν, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πέρασε στην αντεπίθεση, τονίζοντας πως «όταν θα βγουν τα στοιχεία, θα κρίνετε εσείς και όπως με ρωτάτε αν υπήρχαν αστοχίες να ρωτήσετε εκείνους που δημοσιοποιούσαν αυθαίρετα στοιχεία και ποσά τι θα έχουν να πουν».

Μήπως να μας ανακοινώνατε πού πήγαν τα 11 εκατ. ευρώ για το «Μένουμε Σπίτι»;


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις