Σύμφωνα με δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών την Παρασκευή, το πλοίο έχει σχεδόν βυθιστεί μαζί με τα 204 κοντέινερ που μετέφερε. Μάλιστα το περιεχόμενό τους παραμένει άγνωστο.
 
Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας που εκδόθηκε την Τετάρτη γίνεται γνωστό ότι τα υλικά από το φορτίο του πλοίου (κυρίως πλαστικά υλικά συσκευασίας) που έχουν εκβραστεί στην ακτή περισυλλέγονται από συνεργεία, παρουσία κλιμακίου της αρμόδιας Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος, καθώς και του προσωπικού της Λιμενικής Αρχής Μυκόνου.
 
Η κατάσταση που διαμορφώνεται πέντε μέρες μετά την προσάραξη του τουρκικού φορτηγού στις βόρειες ακτές της Μυκόνου παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις, υποστηρίζει ο βουλευτής Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Συρμαλένιος και επισημαίνει πως η προϊούσα ρύπανση των ακτών και της θάλασσας, όπως διαφαίνεται από επιτόπιες επισκέψεις αλλά και από φωτογραφίες, και η επικείμενη βύθιση του πλοίου δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.
 

Δεύτερο Sea Diamond
 

Ο βουλευτής καλεί την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας να αναλάβει τις ευθύνες της και να πάρει άμεσα μέτρα για την επίσπευση των διαδικασιών αποτροπής ενδεχόμενων καταστροφικών επιπτώσεων. «Οι Κυκλάδες, τα νησιά μας, το Αιγαίο δεν αντέχουν το περιβαλλοντικό κόστος ενός δεύτερου Sea Diamond και δεν θα επιτρέψουν να δημιουργηθεί», σημειώνει.