Το ενδιαφέρον κινείται από τις πιο χειροπιαστές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εμπλεκόμενοι, όπως για παράδειγμα να πρέπει να διαλέξουν αν θα προτιμήσουν στήριξη παιδαγωγική ή νοσηλευτική, σε περιπτώσεις που αυτονόητα θα έπρεπε να μπορούν να έχουν και τις δύο, μέχρι το πιο συνολικό πλαίσιο, που θέτει ερωτήματα κατ’ ουσίαν πολιτικά, όπως τι σημαίνει ένταξη σε ένα περιβάλλον “αριστείας”, δηλαδή αδυσώπητου ατομικού ανταγωνισμού, ή κατά πόσο το κράτος είναι διατεθειμένο να αναλάβει τις υποχρεώσεις του απέναντι στην εκπαίδευση των μαθητών, φτιάχνοντας συνθήκες με λιγότερους μαθητές ανά τάξη, όπου να μπορεί η ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρίες να γίνεται ευκολότερα, με ευνοϊκότερες συνθήκες.

Είναι μια ανάλυση που συνδυάζει την πολιτική ματιά με τη βιβλιογραφική και ερευνητική τεκμηρίωση, οπότε πιστεύουμε ότι ακόμη και αν κανείς δεν συμφωνεί με όλα όσα λέγονται, θα είναι μια συζήτηση που αξίζει να κάνουμε με αυτούς τους όρους.

Περισσότερα στοιχεία για τον συνεντευξιαζόμενο και τις δημοσιεύσεις του μπορείτε να βρείτε εδώ:

https://eled.duth.gr/author/akoutsok/
https://scholar.google.gr/citations?user=FNz2ESEAAAAJ&hl=el&oi=ao