Με στάσεις εργασίας και απεργίες θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες των Αθηνών, στην γενική 24ωρη απεργία της Τετάρτης, την οποία καλούν η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, και στην οποία θα συμμετάσχουν και αριστερές οργανώσεις, επιστημονικοί και επαγγελματικοί φορείς, αλλά και η Συνομοσπονδία Συνταξιούχων.
 
Συγκεκριμένα, τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν θα λειτουργήσουν όλο το 24ωρο της Τετάρτης, ενώ δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό από και προς Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, θα εκτελούν δρομολόγια από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ την Πέμπτη θα βρίσκονται όλο το 24ωρο ακινητοποιημένα λόγω της απεργίας που έχουν ανακοινώσει οι εργαζόμενοι. Την Πέμπτη, στην απεργία θα συμμετέχουν όλες οι γραμμές λεωφορείων του ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών Express Αεροδρομίου.

Οι εργαζόμενοι στο τραμ θα συμμετέχουν με στάση εργασίας, από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας. 

 
Ακινητοποιημένα θα είναι και τα πλοία στα λιμάνια της χώρας αφού οι Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), αποφάσισε να συμμετέχει στη γενική απεργία. Επιπλέον, λόγω της στάσης εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας από τις 10:00 μέχρι τη 13:00, θα υπάρξουν ακυρώσεις και τροποποιήσεις σε πτήσεις. Ειδικότερα, η AEGEAN και η Olympic Air με ανακοίνωσή τους αναγκάζονται να ακυρώσουν 6 σκέλη πτήσεων και να τροποποιήσουν την ώρα αναχώρησης σε 50 σκέλη πτήσεων.
 
Σημειώνεται ότι αναμένονται ανακοινώσεις των Σωματείων Εργαζομένων σε μετρό και ηλεκτρικό, για το αν θα συμμετέχουν και με ποιο τρόπο στην απεργία.
 

Στάση εργασίας εργαζομένων μετρό την Πέμπτη

Οι εργαζόμενοι του μετρό, ανακοίνωσαν πως την Πέμπτη  31/5/18 θα εκτελούνται δρομολόγια από τις 09:00 έως τις 21:00 αντιδρώντας στην απαξίωση των δομών, των υποδομών, την τραγική κατάσταση από την έλλειψη προσωπικού, υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων.
 
Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) προσθέτει ότι η μνημονιακή επιταγή εκχώρησης της δημόσιας περιουσίας και των αστικών συγκοινωνιών σε ιδιωτικά συμφέροντα μέσω του υπερταμείου ιδιωτικοποιήσεων.