Ο δρόμος για μία κυβέρνηση της αξιοπρέπειας περνάει και οφείλει να περνάει και μέσα από τις πολιτικές μάχες για την Περιφέρεια Αττικής, τον Δήμο της Αθήνας και τον Δήμο του Πειραιά, επισήμανε η Ρ. Δούρου.
 
«Έχουμε μπροστά μας 90 μέρες για να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά. Ενενήντα μέρες για να δείξουμε ότι δεν υπάρχουν μονόδρομοι. Ενενήντα μέρες για να ακυρώσουμε πρότυπα σαν αυτό που υπηρετούν οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος. Μέσα σε 90 μέρες μπορούμε να δείξουμε ότι η αλληλεγγύη, η κοινωνική δικαιοσύνη, η ισότητα, η ελευθερία, η δημοκρατία δεν είναι έννοιες στα χαρτιά. Αλλά πυξίδες για νέο ηθικό παράδειγμα άσκησης πολιτικής» είπε.
 
Σύμφωνα με την Ρ. Δούρου οι μάχες αυτές «θα κρίνουν και το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ για νέα διακυβέρνηση της χώρας, αλλά κυρίως θα κρίνουν το μέλλον της χώρας, το μέλλον της πατρίδας».
 
Όπως σημείωσε, ο ΣΥΡΙΖΑ πορεύεται σε πορεία ανατροπής όλων εκείνων των πολιτικών που έχουν αλλοιώσει κάθε εργασιακό δικαίωμα και κάθε δικαίωμα στη ζωή και έχουν οδηγήσει χιλιάδες ανθρώπους στην ανεργία «με πρόσχημα την κινητικότητα, στο όνομα της διαθεσιμότητας».
 
Αυτά, όπως είπε, αποτελούν το πρότυπο της κυβέρνησης των κυρίων Σαμαρά και Βενιζέλου, το πρότυπο της επιστροφής στο παρελθόν (στην περίοδο του 19ου αιώνα και της αποικιοκρατίας).
 
 

«Δεν έχουμε εμπειρία στη μίζα»
 

Σχετικά με την κριτική που δέχονται τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ότι «δεν έχουν εμπειρία και γνώση», η Ρένα Δούρου σημείωσε πως «ναι, δεν έχουμε εμπειρία στην εξυπηρέτηση εργολαβικών συμφερόντων και στις τεχνικές της μίζας».
 
«Εμείς έχουμε διαφορετικό πρότυπο για τη διακυβέρνηση, ένα πρότυπο εξουσίας από τον λαό, με τον λαό, για τον λαό. Ένα πρότυπο με τους πολίτες ενεργούς. Κυρίαρχους στις πόλεις και στη χώρα τους» είπε.
 
Ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, Θοδωρής Δρίτσας δήλωσε αισιόδοξος ότι ο Πειραιάς θα στείλει μήνυμα για τη μεγάλη αλλαγή που χρειάζεται ο τόπος.
 
Ο κ. Δρίτσας σημείωσε ότι η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά έχει όραμα για την πόλη, υπογραμμίζοντας ότι «φιλοδοξούμε, μαζί με όλους και όλες να απαγκιστρώσουμε τον Πειραιά από τη βαθιά κρίση και να τον μετατρέψουμε εκ νέου σε μια πόλη του εμπορίου, της ναυτοσύνης και του πολιτισμού», και έτσι «να αναδείξουμε την ξεχωριστή του ταυτότητα».
 
Ο Θ. Δρίτσας σημείωσε ότι το λιμάνι πρέπει να ανήκει στην πόλη, και όχι να «αξιοποιείται» χωρίς όφελος για το λαό, χωρίς δημοκρατία, χωρίς δικαιοσύνη.