Σύμφωνα με την κυβέρνηση, με το ηλεκτρονικό σύστημα ρυθμίζεται, απλουστεύεται και εκσυγχρονίζεται η διάθεση και η αγορά τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου, με στόχο την επίτευξη διαφάνειας στον εν γένει χώρο, τον περιορισμό των φαινομένων φοροδιαφυγής και νόθευσης του υγιούς ανταγωνισμού αλλά και την προστασία ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων, όπως των ανήλικων.
 
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016 και ώρα 14:00.
 
Το ισχύον καθεστώς τιμολόγησης των διαφημίσεων θα παραταθεί για τρεις επιπλέον μήνες. Η παράταση αυτή θα κυρωθεί νομοθετικά τις αμέσως επόμενες ημέρες.