Σχετικά με το χώρο
 
Ενεργοποιώντας το κενό ενός εγκαταλελειμμένου βιομηχανικού  χώρου, η “SOUZY TROS” είναι μια προσπάθεια αναβίωσης του κοινού  δημόσιου χώρου των παλιών αθηναϊκών αυλών, όπου οι γείτονες  μοιράζονταν την καθημερινή τους ζωή. Μια συλλογική παράσταση ηχηρά  απούσα από τη σύγχρονη κοινωνία, θα προβάλλει την από κοινού διαβίωση  και δράση, καθώς και την απλή ανταλλαγή εμπειριών και πληροφοριών,  λειτουργίες ιδιαίτερα σημαντικές σε εποχές αβεβαιότητας. Ένα είδος  μεταμοντέρνου χώρου – παράσιτου, η καντίνα είναι επίσης παράδειγμα  ενός πειραματικού τρόπου αναβίωσης παροπλισμένων χώρων, από τους  τόσους που υπάρχουν στην Αθήνα, για νέες χρήσεις μέσα από την  ανακύκλωση παλαιών κτιρίων με ελάχιστη παρέμβαση.
 
Πρόκειται για το τελευταίο εγχείρημα της εικαστικού Μαρίας  Παπαδημητρίου, σε συνεργασία με την Αμερικανίδα συγγραφέα Cathryn  Drake. Η δράση επιχειρεί να σχολιάσει μεταφορικά την άρνηση του  ελληνικού κράτους να αποδεχτεί την οικονομική χρεοκοπία, αλλά και τη  γενικότερη παγκόσμια άρνηση του δυτικού κόσμου να αλλάξει το μη  βιώσιμο σύγχρονο μοντέλο ζωής.
 
Η “SOUZY TROS” παίρνει τον τίτλο της από τη γνωστή σκηνή  της ταινίας “Η Παριζιάνα” (Γιάννης Δαλιανίδης, 1969), στην οποία η  εύσωμη πελάτις της μοδίστρας Ρένας Βλαχοπούλου, αν και ισχυρίζεται ότι  κάνει δίαιτα για να χωρέσει στο καινούργιο της φόρεμα, έρχεται στις  πρόβες όλο και πιο… χοντρή (“Σούζη, τρως! Και ψεύδεσαι και τρως!“).
—————————–
 
Παράλληλα με την προβολή της ταινίας του Κούνδουρου η καντίνα εγκαινιάζει στο “Δωμάτιο των Καταστάσεων”, την εγκατάσταση  Uncanny City   από το αρχιτεκτονικό δίδυμο Αλέξανδρος και Χρήστος Μπουρέλιας.

H oργανωτική oμάδα της καντίνας απαρτίζεται από τους Ελισάβετ Αντάπαση, Ευτύχη Ευθυμίου, Γιώργο  Λιόντο, Θεόδωρο Ζαφειρόπουλο, Δημήτρη Μπακίρα, Ειρήνη Μπακίρα,  Αλέξανδρο Μπουρέλια, Χρήστο Μπουρέλια.
—————————–

 
SOUZY TROS:  Καντίνα Φαγητού και Πολιτισμού,  Μαρκόνη 8, Ελαιώνας (σε περίπτωση που κάποιος θέλει να επικοινωνήσει με τον χώρο: Μαρία Παπαδημητρίου   [email protected] / Cathryn Drake   [email protected]).