Στο διαγωνισμό κατατέθηκαν 8 δεσμευτικές προσφορές.  Δεύτερη ήρθε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με  53,24%, τρίτη η J&P ΑΒΑΞ με 51,48%, τέταρτη η ΤΕΡΝΑ με 43,75%, πέμπτη η Κ/Ξ TEKΑΛ-OBEROSLER με 43,42%, έκτη η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ με 41,92%, έβδομη η Condotte Italiana με 41,10% και όγδοη η ΜΕΤΚΑ με 36,73%.

Το έργο χρηματοδοτείται εξ'ολοκλήρου από τα ταμεία της Περιφέρειας Αττικής και δεν έχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Υπολογίζεται ότι για την πρώτη φάση του διαγωνισμού η Περιφέρεια δαπανά το 40% των αποθεματικών της. Το έργο είχε εξαιρεθεί από το ΕΣΠΑ της προηγούμενης περιόδου, καθώς η Κομισιόν το είχε κρίνει «έργο-βιτρίνα». 

Η πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει την κατασκευή των έργων υποδομών για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου και ειδικότερα έργα οδοποιίας, υδραυλικά έργα και υποστηρικτικά έργα.