Αναφερόμενος, στο ενδεχόμενο αύξησης του εισιτηρίου στους αρχαιολογικούς χώρους, τόνισε πως δεν έχει υπάρξει ενδελεχής μελέτη  ως προς το «κλείδωμα» για ισοδύναμο, αλλά μια από τις σκέψεις που μπορούν να  «σκεπάσουν» το κενό του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση.

«Δεν ήταν με την αυστηρή μαθηματική έννοια του ισοδυνάμου και του υπολογισμού, ήταν μια σκέψη ότι το υπουργείο Πολιτισμού μπορεί να συνδράμει την Πολιτεία μέσω αυτού σε άλλους τομείς του κυβερνητικού έργου, όπως είναι η Παιδεία. Αυτό ήταν και επειδή έχει γίνει μεγάλη κουβέντα για το 23% του ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση, ήταν το πρόχειρο παράδειγμα της στιγμής.

Δεν έχω κάνει τους υπολογισμούς. Για αυτό και δεν το είχαμε κοστολογήσει. Υπάρχουν γενικώς ισοδύναμα για το 23% την ιδιωτική εκπαίδευση και μια συνδρομή θα μπορούσε να είναι αυτό, εάν οι αρμόδιοι υπουργοί το μετρήσουν σωστά και το θεωρήσουν το καλύτερο, τότε μπορούμε να πάμε προς τα εκεί. Δεν είμαι οικονομολόγος και δεν θέλω να μπλέξω με τη δουλειά άλλων υπουργών. Νομίζω ότι θα το μελετήσουν σωστά και θα το κρίνουν, διακρίνοντας ενδεχομένως κατηγορίες σε σχέση με την ιδιωτική εκπαίδευση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαλτάς.