Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, τα 4 σημεία της συμφωνίας είναι τα παρακάτω: 
 
1. Η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλλει μίνιμουμ  18% των μηνιαίων εσόδων από τα κόμιστρα έναντι της αποπληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων 
 
2. Το Υπουργείο Υποδομών, μεταφορών και δικτύων θα προκαταβάλλει μαζί με την επιδότηση του Σεπτεμβρίου και τα αντίστοιχα  ποσά του Οκτωβρίου και του Νοεμβρίου με την προϋπόθεση ότι με τα ποσά αυτά θα εξοφληθούν οι οφειλές προς τους εργαζόμενους, πράγμα που συμφωνήθηκε από τα δύο μέρη (εργοδοσία, εργαζόμενοι)
 
3. Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης θα καταβάλλει σε σύντομο χρονικό διάστημα το ποσό των 2.400.00€ για την κάλυψη της μετακίνησης πολυτέκνων και άλλων κοινωνικών κατηγοριών για το 2016.
 
4. Το Υπουργείο Υποδομών, μεταφορών και δικτύων θα οργανώσει άμεσα διαδικασίες διαλόγου με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (διοίκηση ΟΑΣΘ, εργαζόμενων ΟΑΣΘ και Υπουργεία) για το μέλλον του ΟΑΣΘ, ο οποίος διάλογος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 31.10.2016
 
Το υπουργείο Εργασίας διαβεβαιώνει ότι «η κυβέρνηση προστατεύει τις εργασιακές σχέσεις όπως και τα αυτονόητα δικαιώματα των εργαζομένων, δρομολογεί διαδικασίες για την άσκηση διαφανής και αντικειμενικής πολιτικής και προστατεύει παράλληλα το δημόσιο αγαθό της μεταφοράς για όλους τους πολίτες».
 
Ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, σε δηλώσεις του, τόνισε ότι «ο ΟΑΣΘ έχει μια πρωταρχική υποχρέωση ως εργοδότης, να πληρώνει τους μισθούς στους εργαζομένους του». «Δεν έχει επιλογή ο εργοδότης να μην πληρώνει τους εργαζομένους του, ούτε είναι νόμιμο το lock out στην Ελλάδα», συνέχισε λέγοντας.
 
Ακόμη, ο ίδιος δήλωσε ότι είναι αναγκαίο να διευκρινιστεί ποιες είναι ακριβώς οι οφειλές του δημοσίου προς τον ΟΑΣΘ, ενώ υποστήριξε ότι στόχος του υπουργείου είναι να αποκατασταθεί η δημόσια υπηρεσία των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και να καταβληθούν στους εργαζόμενους οι μισθοί τους.
 
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Ανδρέας Νεφελούδης, κατέστησε δαφές ότι «ήταν η καλύτερη δυνατή συμφωνία, υπό τις παρούσες συνθήκες, που μπορούσε να επιτευχθεί». «Είναι μία πολύ καλή ημέρα σήμερα γιατί διασφαλίζουμε το μέλλον, τη διάρκεια και τη συνέχεια του συγκοινωνιακού έργου στην Θεσσαλονίκη» συμπλήρωσε, καταλήγοντας.