«Σύμφωνα με όσα διαρρέουν, οι αρμόδιοι στην κυβέρνηση εξετάζουν διάφορα σενάρια για το μέλλον της εταιρείας και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό» σημείωσε ο Θ. Αλιόγκας σε δηλωσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, και πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να ενημερωθούμε για το τι σκέφτονται, ώστε αν χρειαστεί, να βοηθήσουμε κι εμείς από την πλευρά μας».
Ο ίδιος τόνισε ότι θέση των εργαζομένων είναι «να αποκλειστεί η διενέργεια και άλλου διαγωνισμού, στον οποίο θα μπορούν να πωληθούν τμηματικά τα στοιχεία του ενεργητικού της αμυντικής βιομηχανίας».
Υπενθυμίζεται ότι στον δεύτερο διαγωνισμό για την πώληση του ποσοστού 85,49% που κατέχει το ελληνικό Δημόσιο στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων, με ελάχιστο τίμημα το ποσό των 10 εκατ. ευρώ, δεν εκδηλώθηκε επενδυτικό ενδιαφέρον. Στον πρώτο διαγωνισμό, είχαν εκδηλώσει επενδυτικό ενδιαφέρον οι δύο εξοπλιστικοί όμιλοι των Paramount και KMW.
Η ΕΛΒΟ βρίσκεται σε εκκαθάριση εν λειτουργία και σύμφωνα με τον κ. Αλιόγκα χρήματα υπάρχουν για την πληρωμή των εργαζομένων έως και τον τρέχοντα μήνα. Για μετά, ουδείς γνωρίζει. Το προσωπικό που έχει μείνει στη Βιομηχανία ανέρχεται σε 336 ανθρώπους, με αρκετούς να βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση.
«Πρέπει να δοθεί άμεσα έργο στην ΕΛΒΟ, για να υπάρχει δουλειά για τους εργαζόμενους. Οι ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων και των κρατικών υπηρεσιών σε επισκευές και αναβαθμίσεις οχημάτων είναι τεράστιες» υπογράμμισε.
Πάντως, οι εργαζόμενοι έχουν ήδη δηλώσει ότι δεν προτίθενται να μείνουν με τα χέρια… σταυρωμένα, και όπως προσφάτως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρός τους, αφού ολοκληρωθούν οι επαφές τους σε πολιτικό επίπεδο, θα ξεκινήσουν άλλες με επικεφαλής οργανισμών, όπως, ο ΟΑΣΘ (πιθανόν την επόμενη εβδομάδα να γίνει συνάντηση με τον πρόεδρό του, Στέλιο Παππά), ο ΟΑΣΑ, η Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ.
«Δεν ζητάμε λεφτά, ζητάμε δουλειά» υπογράμμισε εκ νέου ο κ. Αλιόγκας και κατέληξε: «Ζητάμε να ανήκουμε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και -μεταξύ άλλων- τον στόλο του, που στο 90% έγινε στην ΕΛΒΟ, να τον συντηρήσουμε και να τον επισκευάσουμε εμείς».