Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τον διαχωρισμό αρμοδιοτήτων ΥΠΑ και ΑΠΑ στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο Κ. Καραμανλής υπεραμύνθηκε της απόφασης να δοθούν 120 εκατομμύρια ως κρατική ενίσχυση στην Aegean, υποστηρίζοντας ότι «έχει όλα τα χαρακτηριστικά του εθνικού αερομεταφορέα και  η κρατική της ενίσχυση αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την επιβίωση της τουριστικής μας βιομηχανίας».

«Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να τη στηρίξουμε για λόγους εθνικούς» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ συμπλήρωσε ότι «το ελληνικό δημόσιο έχει το δικαίωμα εξαγοράς μετοχών της εταιρίας όποτε το κρίνει σκόπιμο, μειώνοντας το ρίσκο».

Μάλιστα, ο Κώστας Καραμανλής χαρακτήρισε «πέραν κάθε λογικής» τη κριτική που ακούγεται από την αντιπολίτευση για σκανδαλώδη ενίσχυση η οποία είναι άνευ όρων και ωφελημάτων για το δημόσιο.

«Αυτό που κάνουμε είναι να δώσουμε ένα μέρος της κρατικής ενίσχυσης, ύψους 120 εκατ. ευρώ, ενώ εκ μέρους της εταιρίας θα γίνει αύξηση του κεφαλαίου, ύψους 80 εκατ. ευρώ. Ο ιδιώτης βάζει το χέρι στη τσέπη δηλαδή», υποστήριξε ο Κ. Καραμανλής συμπληρώνοντας ότι «σε καμία άλλη χώρα δεν ζητήθηκε από ιδιώτες να βάλουν το χέρι στη τσέπη. Εδώ όμως ζητήθηκε από την εταιρία».

Νωρίτερα, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Παππάς, έκανε λόγο για θολό τοπίο για το τι εξασφαλίζει το ελληνικό δημόσιο με την οικονομική ενίσχυση της Aegean.

«Βλέπουμε την Aegean ξανά και ξανά να λέει πως δεν χρειάζεται κρατική βοήθεια και ξανά και ξανά να την αποζητά και να την διεκδικεί. Και σε αντίθεση με άλλες χώρες το τι θα πάρει το δημόσιο είναι σχετικό και θολό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ν. Παππάς.