Σύμφωνα με διάταξη που έχει ψηφιστεί με ΠΝΠ την Μεγάλη Εβδομάδα, στα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας δίνεται ένα είδος «λευκής επιταγής» σε όλους τους φορείς του δημοσίου που εμπλέκονται με τον τουρισμό, από το υπουργείο Τουρισμού, έως τις 13 περιφέρειες και τους 325 δήμους της χώρας, να συμβάλλονται αποκλειστικά με εταιρεία του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για θέματα προβολής «ανεξαρτήτως αξίας σύμβασης».

Ο λόγος για τη Marketing Greece η οποία στη σελίδα της δηλώνει μη κερδοσκοπική εταιρεία που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ (Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την απόφαση της κυβέρνησης να εκχωρήσει τη διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ για τους τεσσεράμισι μήνες που ακολουθούν, ουσιαστικά δηλαδή για όλη την κύρια τουριστική σεζόν στην εταιρία Marketing Greece, ο πρώην πρόεδρος του ΕΟΤ τονίζει σε ανοικτή του επιστολή προς τον πρωθυπουργό ότι τίθεται ζήτημα ακρωτηριασμού του Οργανισμού.

Ο Χ. Καρίμαλης τονίζει προς τον πρωθυπουργό πως «με  πρόσχημα και μόνο την πανδημία, εισαγάγατε μονοπωλιακό καθεστώς στην αγορά και εκχωρείτε μεθοδευμένα το έργο του ΕΟΤ σε μία ιδιωτική εταιρία» και τον καλεί να πάρει πίσω την συγκεκριμένη απόφαση.

Την Τετάρτη, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εστίας» τέσσερα από τα εννέα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ, έθεσαν τις παραιτήσεις τους στον υπουργό Τουρισμού, λόγω της απ’ ευθείας ανάθεση της διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδος ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ (ΕΟΤ και 13 Περιφέρειες) στην ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece. Οι ενστάσεις των τεσσάρων μελών φέρεται να έχουν να κάνουν και με την σκοπιμότητα και με τη νομιμότητα της ανάθεσης.

Κύκλοι του υπουργείου Τουρισμού αναφέρουν, σύμφωνα με το «Documento» ότι οι παραιτήσεις των τεσσάρων μελών του ΔΣ του ΕΟΤφέρονται να ζητήθηκαν από το Θεοχάρη καθώς η συνεργασία με την Marketing Greece αποτελούσε κεντρική πολιτική επιλογή.

«Την ώρα που οι επαγγελματίες του τουρισμού αγωνιούν για το φετινό δύσκολο καλοκαίρι βλέποντας την κυβέρνηση να τους έχει εγκαταλείψει στο έλεος της πανδημίας, ο υπουργός Τουρισμού, Χ. Θεοχάρης, σκορπάει πακτωλό χρημάτων σε ιδιώτες για καμπάνιες παρακάμπτοντας τον αρμόδιο δημόσιο φορέα, δηλαδή τον ΕΟΤ» σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:

Οι μεθοδεύσεις αυτές, οι οποίες συντονίζονται από τον στενό συνεργάτη του κ. Μητσοτάκη, Στιβ Βρανάκη, φανερώνουν ότι η μόνη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι το πώς θα μοιράσει δημόσιο χρήμα στους φίλους της, εν προκειμένω την εταιρεία Marketing Greece.

Ήδη, σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, τέσσερα μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ προτίθενται να παραιτηθούν αντιδρώντας σε αυτές τις απαράδεκτες ενέργειες της κυβέρνησης.

Είναι προφανές πως οι άνθρωποι του τουρισμού δεν έχουν τίποτα να περιμένουν από τη φιέστα που ετοιμάζει αύριο ο κ. Μητσοτάκης»