Με ερώτηση 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από πρωτοβουλία των βουλευτών Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη και Θεσπρωτίας Μάριου Κάτση ζητούνται εξηγήσεις από την κυβέρνηση για τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Ειδικότερα, η αξιωματική αντιπολίτευση σημειώνει πως μια και η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημο-σιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

1) Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης, όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;

2) Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι, από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιον τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητεί, επίσης, αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).

Το μικρό και το μεγάλο σκάνδαλο της «λίστας Πέτσα»