«Απορεί ο Τσίπρας που η ΝΔ χρηματοδοτεί διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο ενώ χρωστάει. Θέλει το χρέος της ΝΔ μέσο πολιτικής αδρανοποίησής της. Τέτοια δημοκρατική ευαισθησία. Πρότασή μου.Νέα ρύθμιση μετά την άνοδο ποσοστού της ΝΔ με διαγραφή καταχρηστικών,τοκογλυφικών χρεώσεων» έγραψε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας σε ανάρτησή του, επαναφέροντας μία πρόταση που έχει αναφερθεί ακόμα και από τον Άδωνι Γεωργιάδη.

https://twitter.com/GiorgosKyrtsos/status/1144506207375450113

«Ο ελληνικός λαός θεωρεί ότι είναι ηθικώς ορθόν να ζητά από τους πιστωτές να του διαγράψουν το χρέος του διότι άλλαξαν οι οικονομικές συνθήκες και οχι έξ υπαιτιότητάς του αποκλειστικά; Ναι ή όχι;» είχε δηλώσει τον περασμένο Σεπτέμβριο ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, υποστηρίζοντας πως θα ήταν δίκαιη και μία διαγραφή των δανείων των δύο κομμάτων.

Υπενθυμίζεται πως τα δάνεια της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ αγγίζουν πλέον τα 533 εκατ. ευρώ, ενώ τον περασμένο Μάρτιο, η Οικονομική Εισαγγελία απέστειλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών παραγγελία για την απαγγελία κακουργηματικών κατηγοριών σε περισσότερα από 100 τραπεζικά στελέχη και σε οικονομικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών για επισφαλείς δανειοδοτήσεις των δύο κομμάτων την περίοδο 2000-2011.

Τα κακουργήματα με τα οποία είναι αντιμέτωποι οι συνολικά 115 εμπλεκόμενοι είναι, για τους τραπεζικούς υπαλλήλους το αδίκημα της απιστίας, ενώ για τους υπευθύνους των δύο κομμάτων για ηθική αυτουργία στην απιστία. Συγκεκριμένα, τα τραπεζικά στελέχη προέρχονται από τις τράπεζες της Εθνικής, της Πειραιώς, της Αγροτικής, της Eurobank και της Attica.

Κακουργηματικές διώξεις για δεκάδες τραπεζικούς και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ για τα θαλασσοδάνεια

Ζητείται μνημόνιο για ΝΔ – ΠΑΣΟΚ

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως ο εν λόγω ευρωβουλευτής και πρώην εκδότης, Γ. Κύρτσος, βαρύνεται από χρέη προς το Δημόσιο που ξεπερνούν τα 600.000 ευρώ, για τα οποία το ευρωκοινοβούλιο έχει ήδη προχωρήσει στην άρση της ασυλίας του, ενώ ο ίδιος έχει ζητήσει «διακανονισμό», υποστηρίζοντας πως γι’ αυτά ευθύνεται η «κατάρρευση της διαφημιστικής αγοράς.