«Κοιτάξτε, ακούω αυτή την προσέγγιση, ότι θα έπρεπε να πάμε σε ολιγομελή τμήματα. Ναι, θα ήταν επιθυμητά τα ολιγομελή τμήματα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Το ερώτημα είναι αν είναι εφικτά. Αυτό θα απαιτούσε αίθουσες που σήμερα πολύ απλά δεν υπάρχουν» ανέφερε συγκεκριμένα ο Πρωθυπουργός, κατά την ομιλία του τη Δευτέρα στη Βουλή, στην προ ημερησίας συζήτηση για τις συνέπειες του κορονοϊου.
«Τα σχολεία θα ξανανοίξουν την επόμενη Δευτέρα, με το σχολικό κουδούνι όμως να χτυπά στο ρυθμό των νέων υποδείξεων: Μάσκα, πρωτόκολλα, αντισηπτικά, καθαρισμός των εγκαταστάσεων, δειγματοληπτικοί έλεγχοι, διαφοροποιημένα διαλείμματα, προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, κατάργηση εκδρομών, όλα αυτά για τα οποία έχει μιλήσει η Υπουργός πολύ αναλυτικά» υποστήρισε επίσης, τασσόμενος ενάντια και στην εκ περιτροπής λειτουργία, χαρακτηρίζοντας μάλιστα το ζήτημα «ταξικό»: «Αλλά, προσέξτε, και η λύση της διπλής βάρδιας την οποία εξετάσαμε μαζί με το Υπουργείο, έχει πολύ σημαντικά μειονεκτήματα. Αναστάτωνε την οικογένεια, υποχρεώνει τον έναν γονιό -εκεί που έχουμε δύο εργαζόμενους γονείς- να μείνει υποχρεωτικά στο σπίτι. Και θέλω να τονίσω ότι το ζήτημα των σχολείων έχει μία έντονα ταξική διάσταση. Είναι κρίμα που η αντιπολίτευση ταυτίζεται ξανά με μία μειοψηφία συνδικαλιστών αντί με τα συμφέροντα των πολλών.»
To ζήτημα της δημιουργίας ολιγομελών τμημάτων αποτελεί αίτημα χιλιάδων γονέων και εκπαιδευτικών, με με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, να επικαλείται τους «μέσους όρους» μαθητών ανά τάξη στην Επικράτεια, προσπαθώντας να δικαιολογήσει την στάση της κυβέρνησης. Θέση για το ζήτημα είχε πάρει και ο λοιμωξιολόγος, Γκίκας Μαγιορκίνης, ως αναπληρωτής εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, υποστηρίζοντας ότι «δεν έχει πειστεί» για τα ολιγομελή τμήματα και παρουσιάζοντας μάλιστα και ένα αμφιλεγόμενο διάγραμμα, που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και από τους συναδέρφους του.