Παγώνουν οι εργασίες σφραγίσματος του Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου «Εμπρός»
Οι εργασίες για το εκ νέου τσιμέντωμα και σφράγισμα του Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου «Εμπρός» σταμάτησαν μετά τη μήνυση που κατέθεσε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης και εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νάσος Ηλιόπουλος.
Η μήνυση έγινε μετά τη διαπίστωση ότι οι εργασίες σφραγίσματος δεν είχαν άδεια από την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων.
Σε ανάρτηση του το Ελεύθερο Εμπρός αναφέρει:
Μετά από παρέμβαση δικηγόρων του κινήματος και αλληλέγγυων και με την απειλή μήνυσης ενάντια στην εταιρία που διενεργούσε τα έργα καταστροφής του Εμπρός ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ- Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ είναι ακόμα εκεί και απαιτούμε την αποχώρηση της! Όλοι και όλες στο Εμπρός ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Συγκεκριμένα, από το πρωί της Δευτέρας συνεργεία του Δήμου και αστυνομικές δυνάμεις βρέθηκαν ξανά έξω από το Θέατρο για να το σφραγίσουν, έπειτα από την ανακάληψη που είχε γίνει το βράδυ του Σαββάτου από εκατοντάδες κόσμο που συγκεντρώθηκε στο σημείο. Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Τετάρτη αστυνομικές αρχές και συνεργεία του Δήμου τσιμέντωσαν τις εισόδους και τα παράθυρα του θεάτρου, ενώ πλήθος κόσμου με χορούς και μουσικές το βράδυ του Σαββάτου επανακατέλαβε τον χώρο.
H συνέλευση του Θεάτρου αποφάσισε τη συνέχιση της υπεράσπισης του κτηρίου και ανακοίνωσε νέες δράσεις.
Νέα επιχείρηση εκκένωσης και σφραγίσματος του Ελεύθερου Αυτοδιαχειριζόμενου Θεάτρου «Εμπρός»
Όπως μεταδίδει η «Αυγή», τα συνεργεία είχαν προλάβει να κλείσουν με σιδεριές τις δύο εισόδους του θεάτρου, ενώ μετά την υποβολή της μήνυσης αποχώρησαν.
Για τη νέα αστυνομική επιχείρηση ο Νάσος Ηλιόπουλος με ανάρτησή του στο Facebook επεσήμανε ότι: «Με λαμαρίνες! Ο αυταρχισμός δεν θα περάσει. Ο πολιτισμός και η ζωή θα νικήσουν! ΥΓ. Για άλλη μια φορά ζούμε τον βανδαλισμό ενός μνημείου αρχιτεκτονικής μνήμης της πόλης χωρίς καμία άδεια από την υπηρεσία νεωτέρων μνημείων».
Σε ανάρτηση του ο ανάπηρος ακτιβιστής και σκηνοθέτης Αντώνης Ρέλλας μεταφέρει:
Ενημέρωση για ΕΜΠΡΟΣ
Κλιμάκιο του ΥΠΠΟ διαπίστωσε ότι οι «εργασίες» δεν πραγματοποιούνται με αντίστοιχη άδεια. Ο επικεφαλής της “Ανοιχτής Πόλης”, Νάσος Ηλιόπουλος, κατέθεσε μήνυση κατά του συνεργείου. Οι “εργασίες” προσωρινά έχουν ανασταλεί και περιμένουν περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ
Σε κείμενο του το Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο «Εμπρός» ανακοινώνει τις δράσεις που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα και τοποθετείται εκ νέου για το σφράγισμα του θεάτρου.
Η δύναμη της αυτοοργάνωσης μπορεί να σταματήσει τη καταστροφή των γειτονιών μας και της φύσης που απειλούνται από την λαίλαπα της εκμετάλλευσης και το θράσος της αισχροκέρδειας. Γιατί εκκενώνεται το ΕΜΠΡΟΣ; Γιατί η καθημερινή αφιλοκερδής λειτουργία του αποτελεί ζωντανό αντιπαράδειγμα για τον κυρίαρχο τρόπο που μας επιβάλλεται να ζούμε, να σκεφτόμαστε και να νιώθουμε.
Αν σιωπήσεις για λίγο έξω από το Εμπρός και αφουγκραστείς θα ακούσεις την εμπορευματοποίηση να κυλάει ορμητικά στα διπλανά σοκάκια. Σε αυτή την χώρα που η οικονομική και πολιτική εξουσία μετατρέπει τα πάντα σε εμπόρευμα που πουλιέται κι αγοράζεται, το ΕΜΠΡΟΣ προσφέρει χωρίς κόμιστρο, χωρίς αντίτιμο, τέχνη, και πολιτισμό, δημιουργία και αλληλεγγύη, προσφέρει το δημόσιο, το ελεύθερο, το δωρεάν, το κοινό, αυτό που ανήκει σε όλους μας και όλοι θέλουμε να το μοιραστούμε ελεύθερα. Αυτό ήταν που ενόχλησε τους κυβερνήτες και τους μεγαλοεπιχειρηματίες, αυτό θέλησαν να τσιμεντώσουν. Θέλησαν το Εμπρός να σιωπήσει γιατί εμποδίζει την ελεύθερη κυκλοφορία του χρήματος, της αγοράς, γιατί αποδεικνύει πως μπορούμε να ζούμε, να σκεφτόμαστε και να νιώθουμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Αυτό το μήνυμα επικοινωνεί το Εμπρός και σε αυτό συναντά το πάρκο Δρακοπούλου και το Άνω-Κάτω στα Πατήσια, τα κατειλημμένα προσφυγικά στην Αλεξάνδρας, το Νοsotros στα Εξάρχεια, τη Λέλας Καραγιάννη στη Κυψέλη, τη Ρόζα Νέρα στα Χανιά και τον Ευαγγελισμό στο Ηράκλειο, τη Terra Incognita και την Yφανέτ στη Θεσσαλονίκη, τους κοινωνικούς αγώνες ενάντια στις περιφράξεις και την ιδιωτικοποίηση του Φιλοπάππου, του Πεδίου του Άρεως, του Βοτανικού Κήπου στη Πετρούπολη, της Ακαδημίας Πλάτωνα, του Στρέφη και την καταστροφή της πλατείας Εξαρχείων. Εκεί είναι που συναντιέται με τον αγώνα ενάντια στο φασισμό, ενάντια στην οικονομική και εργασιακή εξαθλίωση, την απελπισία των νέων και τις αυτοκτονίες των ανέργων, τις διώξεις αγωνιστών, και τις δράσεις για το σταμάτημα των πλειστηριασμών κατοικιών. Εκεί συναντιέται με τον αγώνα υπεράσπισης της Φύσης στα βουνά, τα νησιά και τα χωριά μας, εκεί συναντά τα αυτοοργανωμένα εγχειρήματα, τις καταλήψεις και τα φοιτητικά στέκια, τις κοινωνικές κουζίνες, τις συνελεύσεις γειτονιάς, τις παρέες που παίζουν μουσική στο δρόμο, ένα κορίτσι που περπατά γρήγορα στο σκοτάδι γιατί κάποιος την ακολουθεί.
Το Εμπρός είναι ο χώρος που συναντιόμαστε με το αίμα των νεκρών μας- το Ζακ, τον Κillah P, τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, εκεί ζουν οι καλλιτέχνες χωρίς σκηνή και τα παιδιά που δεν έχουν δέντρα στην αυλή του σχολείου τους, εκεί παράγουμε Τέχνη ενάντια στην βιομηχανία της τέχνης, εκεί ζει το Εμπρός- ανάμεσα στους απελευθερωμένους κοινωνικούς χώρους και τις στιγμές της συλλογικής ευτυχίας, στους δρόμους, στα πάρκα και τις πλατείες, εκεί που οι άνθρωποι διεκδικούμε ξανά το δημόσιο, το ελεύθερο, το δωρεάν, το κοινό, χωρίς εμπορευματοποίηση και ανταλλακτική αξία.
Το Σάββατο 29/5 καλούμε σε συγκέντρωση έξω από το Εμπρός στις 5 το απόγευμα και Πανελλαδική Ημέρα Δράσης των καλλιτεχνών, των συνελεύσεων γειτονιάς και των κοινωνικών εγχειρημάτων σε κάθε γωνιά της χώρας για την υπεράσπιση όχι μόνο του Εμπρός αλλά όλων των απελευθερωμένων χώρων.
Δεν θα παραδώσουμε τα όνειρα μας στο σκοτάδι.Όταν αγωνιζόμαστε- αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας!