Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Εφημερίδας των Συντακτών» δύο τρένα παρ’ ολίγον να συγκρουστούν μεταξύ τους, τη Δευτέρα το απόγευμα, λίγο πριν από την πόλη της Κατερίνης, στον σταθμό του Κορινού. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ο συρμός 2591 που εκτελούσε δρομολόγιο προαστιακού (Θεσσαλονίκη – Λάρισα) είχε σταματήσει από βλάβη μέσα στον σταθμό του Κορινού.

Ωστόσο, η φωτοσήμανση δεν λειτούργησε, συνεχίζοντας να δείχνει πράσινο, με αποτέλεσμα, η αμαξοστοιχία Ιντερσίτι 57 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) να συνεχίσει να κινείται με υψηλή ταχύτητα, με τη σύγκρουση να αποφεύγεται στο παρά πέντε, αφού οι μηχανοδηγοί επικοινώνησαν μεταξύ τους στα κινητά τους τηλέφωνα.

«Σχετικά με δημοσίευμα που αναφέρεται σε παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία, τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος σηματοδότησης, εξετάζουν πολύ προσεκτικά όλες τις σχετικές αναφορές με σκοπό την πλήρη διερεύνηση του σχετικού περιστατικού» αναφέρει ανακοίνωση του ΟΣΕ.

«Τονίζεται ότι στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ» προσθέτει.

«Με δεδομένη την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων που εγγυάται διεθνώς η λειτουργία συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό» καταλήγει.