
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς ανακοίνωσαν το σχέδιο για τοποθέτηση 1.388 καμερών σε δρόμους υψηλής επικινδυνότητας μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες, οι κάμερες θα λειτουργούν όλο το 24ωρο σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ενώ η κυβέρνηση υποστηρίζει πως για να τηρηθεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων θα καταγράφεται μόνο το πίσω μέρος του οχήματος, για να μην διακρίνονται οι επιβαίνοντες. Συγκεκριμένα αναφέρεται πως το υλικό θα αποστέλλεται αυτομάτως σε κεντρικό server διαχείρισης παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου αποκλειστική πρόσβαση θα έχει μόνο η Ελληνική Αστυνομία, που θα επιβάλλει τις προβλεπόμενες ποινές στους παραβάτες, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Οι κάμερες της τροχαίας θα τοποθετηθούν θα τοποθετηθούν σε φανάρια σε όλο το λεκανοπέδιο, ενώ αναμένεται να υπάρξει πρόταση για εγκατάσταση καμερών στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει αύξηση πάνω από 70% στις παραβάσεις και κυρώσεις. «Φέτος έχουμε 326.000 ενώ πέρσι είχαμε 193.000» είπε, συγκριμένα.
«Η κλήση θα πηγαίνει στη “Θυρίδα του Πολίτη”. Ο πολίτης θα ενημερώνεται με SMS ότι ελέγχεται για παράβαση και θα μπορεί να κάνει ηλεκτρονικά ένσταση», είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.
«Η δράση ψηφιακής διαχείρισης των παραβάσεων σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση καμερών, στοχεύει στην εμπέδωση της αποτρεπτικής επίδρασης των κοινοτικών κανόνων του ΚΟΚ και στην οικοδόμηση μιας ευρύτερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας. Όλοι συμμετέχουμε σε μια προσπάθεια και οφείλουμε να επιτελέσουμε το μέρος του έργου και της ευθύνης που μας αναλογεί, προκειμένου να ενισχύσουμε το επίπεδο της ασφάλειας στη χώρα μας. Ίσως το κοινό ευρωπαϊκό όραμα για μηδενικό αριθμό θυμάτων από τα τροχαία μέχρι το 2050, να μοιάζει ουτοπικό, αλλά όσο εργαζόμαστε μεθοδικά και συντονισμένα με αυτό το όραμα, κάθε ζωή θα κερδίζεται είναι ανεκτίμητη» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
καμερες στους δρομους, σιδηροδρομος σε τυφλη πορεια
Αυτό θίγει συμφέροντα των ιδίων και δεν φέρνει έσοδα
Έμπορας της φασης τα ντατα ειναι το νεο πετρέλαιο,και φιλος του άγιου κράτους(που πρωταγωνιστει στον συγκεκριμενο "προοδευτικο" τομέα), ζητα σαξες στορυ απο την ΕΛΑΣ για να σπρωχθει το Πανοπτικον στους μουζίκους.
https://flight.com.gr/nikos-markopoulos-talos-ai-deep-learning/
Κόψε φάτσα και βγάλε συμπέρασμα..
ΔΙΚΣΕ ΜΑΣ ΚΕ ΤΙ ΔΙΚΗΑ ΣΟΥ ΤΙ ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΟΜΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΑΙ ΚΕ ΜΙΣ ΣΙΜΠΑΙΡΑΣΜΑ ΦΟΙΛΕ!1!
Η φατσα μου δεν ειναι σαν του μεσιέ Μαρκόπουλου, αυτο ειναι σίγουρο.
Ε ΑΜΑ ΤΩ ΛΑΙΣ ΕΣΙ
Ρε φίλε δεν πας σε κάνα σχολείο δεύτερης ευκαιρίας να μάθεις Ελληνικά και μετά ασχολείσαι με τα .... "συμπεράσματα φατσών" !
ΔΑΙΝ ΚΣΕΡΟ ΤΙ ΜΠΩΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΛΙΑ ΦΟΙΛΕ ΜΟΥ!!1 ΤΑ ΓΝΟΡΕΙΖΟ ΟΛΑ - ΜΩΝΩ ΠΩΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟ ΔΕΝ ΚΣΕΡΟ- ΚΕ ΑΦΤΑ ΙΝΕ ΚΩΛΠΑ ΤΟΝ ΕΒΡΕΟΝ ΝΕΟΦΕΜ ΚΟΛΟΓΟΝ ΑΡΟΙΣΤΑΙΡΟΝ!1!
ΔΑΙΝ ΙΜΑΣΤΕ ΤΗΠΟΤΑ ΧΑΖΗ Η ΠΑΤΡΙΟΤΑΙΣ!!!11!
Αυτά τα "High Tech" σούργελα, επενδύουν στην αμάθεια και τη βλακεία καμένων εγκεφαλικών κυττάρων.
Είναι αυτοί που ζητούν τη διάχυση των προσωπικών δεδομένων, με τη "λογική" "Δε με νοιάζει, δεν έχω τίποτα να κρύψω".
Η δυστοπία όπως μερικώς περιγράφει ο Όργουελ, αφού δεν ήξερε πολλά από τα νέα "επιτεύγματα" της τεχνολογίας, δεν τους αφορά, αφού τη δημιουργούν και περιμένουν να κονομήσουν μέσα από αυτή.
Κλασσική συμπεριφορά υπανθρώπων σε κάθε εποχή με τα μέσα της κάθε φορά.
Σούργελα οι Κίνεζοι με καμένα εγκεφαλικά κύτταρα δηλαδή... Ή εκεί όχι; 😅
Μα από εκεί άρχισε ΠΑΛΙ το κακό. Αυτού του είδους τα Ναζιστικά κόλπα, δοκιμάζονται σε λαούς που δεν αντιδρούν. Κινέζοι, Γιαπωνέζοι και φυσικά αμέσως μετά τα πρόβατα τα αμερικανάκια.
Είναι η κουλτούρα του "μ@λάκα όλα τα υπομένω".
Εδώ....η ξεφτίλα του ανθρώπινου είδους > https://xekinima.org/kina-sustima-parakolouthisis-kai-bat/
Αν δεν καταλάβετε φασίστες της καταστολής και της τιμωρητικής πρακτικής ότι ΜΟΝΟ η παιδεία, η εκπαίδευση, η μόρφωση και η επιτήρηση φέρνουν αποτελέσματα, ποτέ δε θα αλλάξει η κατάσταση τόσο στους δρόμους όσο και στην κοινωνία.
Μα δεν θέλουν να αλλάξει.
Φυσικά. Η παιδεία, η μόρφωση είναι επικίνδυνα πράγματα, όπως η κοινωνιολογία δημιουργεί "κομμουνιστάς"(!) όπως δήλωσε ο Χουντικός έμπορος υγείας, Γεωργιάδης.
Το πως τη γλύτωσε ο Μητσοτάκης που τη σπούδασε.... άγιο είχε. Αυτό του ξέφυγε του σιχαμερού του ορφανού του Παττακού.
γιατί 1.388 και όχι στρογγυλά 1.400 ή 1.500; σάμπως θα κάτσει κάποιος να τις μετρήσει όταν με το καλό τελειώσει η τοποθέτηση;
Αυτές είναι για αρχή, το ανακοινωθεν απο τις φυλλαδες πλάνο υπονοεί μπατσοκαμερες παντου και λιγο πολυ αυτοχρηματοδότηση αφου με το συστημα σε φουλ λειτουργια οι κλήσεις θα είναι σε αστρονομικα νουμερα, αρα και οι εισπράξεις.
Να, ας πουμε ενα φιλαρακι εδω μεσα ισως νομίζει οτι θα δωσει τη μπούσα του για κανα ξερο εντουρο, θα παει σε κανα χωριο και θα βολταρει οπως του τη δωσει...ΑΜ ΔΕ! Ουτε μονοπατι δεν θα μεινει χωρις καμερουλα και μπατσακο απο πίσω...Η βονταφον αλλωστε διαφημιζει τις "αντιπυρικες" που "προσεχουν το δασος"...
Καλως ήρθατε στην κόλαση του ψηφιακού Πανοπτικού.