Οι συνεργάτες μας Χρήστος Ιωάννου και η Βασιλική Σιούτη έχουν επισημάνει όλες τις πτυχές του σκανδάλου στην Ελευθεροτυπία και στο περιοδικό MONO. Μέχρι λοιπόν να διαρρεύσει με κάποιο τρόπο το πόρισμα των 150 σελίδων μπορείτε να φρεσκάρετε τις γνώσεις σας διαβάζοντας τα παρακάτω ρεπορτάζ.
Στο μεταξύ αν παρατηρήσετε ότι τα περισσότερα ΜΜΕ ασχολούνται διακριτικά με την υπόθεση (μερικά από τα μεγαλύτερα δυσκολεύονται να πουν ακόμα και το όνομα Κοντομηνάς) σημειώστε ότι το ΤΤ τα τελευταία χρόνια έχει δαπανήσει από 30 έως 35 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση στα ΜΜΕ (μεγάλα και μικρά).
Οι «πράσινες» μπίζνες του Τ.Τ.
«Πράσινες» business ήθελε να κάνει η προηγούμενη, διορισμένη από τη Ν.Δ., διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και ίδρυσε κοινή εταιρεία, την Post Bank Green Institute Α.Ε., με έναν ιδιώτη (50%-50%).