Τουλάχιστον αυτό προέκυψε κατά τη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΑ την προηγούμενη Πέμπτη κατά την οποία και εγκρίθηκε η έναρξη της διαδικασίας, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις που είχε εκφράσει ο πρόεδρος της εταιρείας Παναγιώτης Ρουμελιώτης.
 
Οι Καναδοί, ο όμιλος Κοπελούζου (ο τελευταίος κατέχει το 5% της ΔΑΑ), και το ΤΑΙΠΕΔ, φαίνεται πως δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την επιστολή του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη προς τον κ. Ρουμελιώτη με την οποία ζητεί αφενός να ανοίξει η κουβέντα για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης που λήγει το 2026, αλλά θέτει ταυτόχρονα και σειρά ζητημάτων όπως τα ενοίκια που πληρώνουν δημόσιες υπηρεσίες στο αεροδρόμιο, κλπ.
 
Αν ο κ. Σπίρτζης επιμείνει (κάτι που δεν θεωρείται πιθανό…) τότε η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό και όχι σε απευθείας συζήτηση με την PSP. Με βάση τις κοινοτικές απαιτήσεις η σύμβαση μπορεί να παραταθεί προς όφελος των Καναδών μόνο αν δεν αλλάξει ούτε γραμμή!