«Υπάρχει η αίσθηση του καταναλωτή, υπάρχει η τάση της αγοράς, όπως αποτυπώνεται από επίσημες αρχές όπως η ΕΛΣΤΑΤ και η Eurostat και υπάρχει και η αποσπασματική αποτύπωση κάποιων στοιχείων. Δηλαδή όταν πάμε και λέμε, ένα προϊόν το βρήκα αυτή την τιμή εδώ κι εκείνη την τιμή εκεί. Αυτό, για εκείνο το προϊόν είναι σωστό. Αλλά στο σύνολο της κατηγορίας χρειάζεται μια επιστημονική μέθοδο πολύ πιο βαριά για να δεις πού πάει τελικά η αγορά» υποστήριξε συγκεκριμένα ο υπουργός στο OPEN.

«Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε πάρει μια σειρά από μέτρα, μέσα στα οποία είναι και ο e-katanalotis με το οποίο το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν έβαλε τα χεράκια του και έβγαλε τα ματάκια του. Το αντίθετο, άνοιξε τα ματάκια στον κόσμο […] Μπαίνεις μέσα στο e-katanalotis πριν φύγεις από το σπίτι σου, κάνεις τη λίστα με τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις, τσεκάρεις σε ποιο σουπερμάρκετ μπορείς να τα αγοράσεις φθηνότερα και μπορεί να γλιτώσεις και 10 και 15%. Δεν τα ξέρουν καλά οι καταναλωτές» προσέθεσε ο Σκρέκας.

 

«Έχουν υπερκέρδη τα σούπερ μάρκετ;» ανταποκρίθηκε έκπληκτος ο υπουργός στη σχετική αναφορά των δημοσιογράφων, συμπληρώνοντας πως «θα είχαν υπερκέρδη εάν δεν βάζαμε το πλαφόν».