Την έντονη ανησυχία του για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης των 11 εκατ. ευρώ για την ενημέρωση για την πανδημία, που η κυβέρνηση ανέθεσε στην εταιρεία Initiative, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), καλώντας την κυβέρνηση να εφαρμόσει άμεσα και χωρίς άλλη καθυστέρηση την ποσόστωση του 30% υπέρ του Περιφερειακού Τύπου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος εκδοτών της Περιφέρειας, «δεν θα δεχθεί η υγειονομική αυτή κρίση να εξελιχθεί σε ένα “πάρτι” πολιτικής συναλλαγής και απευθείας αναθέσεων διαφημιστικών δαπανών με αδιαφανείς όρους, είτε σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο είτε σε επίπεδο αυτοδιοίκησης».

Παράλληλα, στην ίδια ανακοίνωση καταγγέλλουν τις έκτακτες διαφημίσεις από Δήμους και Περιφέρειες σε όλη τη χώρα, που γίνονται «χωρίς να τηρείται κανένα από τα κριτήρια που ορίζει η νομοθεσία», ενώ από τα βέλη τους δεν γλιτώνουν και οι υποσχέσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, Στ. Πέτσα, που πριν από λίγους μήνες πάγωσε αδικαιολόγητα το «περιβόητο» πρόγραμμα ενίσχυσης της εργασίας στον Περιφερειακό Τύπο, χωρίς μέχρι σήμερα την παραμικρή ενημέρωση.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

«Ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις εξελίξεις αναφορικά με την κρατική διαφημιστική καμπάνια για τον κορωνοϊό, ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ.

Αποτελεί ηθική και νομική υποχρέωση της κυβέρνησης να εφαρμόσει άμεσα και χωρίς άλλη καθυστέρηση την ποσόστωση του 30% υπέρ του Περιφερειακού Τύπου ,ο οποίος σε συνθήκες διάλυσης των τοπικών οικονομιών συνεχίζει να δίνει καθημερινά τη “μάχη” της έγκυρης ενημέρωσης απέναντι στη λαίλαπα των ψευδών ειδήσεων που βρίσκουν πρόσφορο έδαφος εν μέσω πανδημίας.

Την ίδια ώρα, έντονη ανησυχία προκαλούν αναφορές εφημερίδων – μελών του Συνδέσμου μας, για έκτακτες διαφημιστικές δαπάνες από Δήμους και Περιφέρειες σε όλη την Ελλάδα, οι οποίες γίνονται οριζόντια, χωρίς να τηρείται κανένα από τα κριτήρια που ορίζει η νομοθεσία.

Ο ΣΗΠΕ ξεκαθαρίζει ότι δεν θα δεχθεί η υγειονομική αυτή κρίση να εξελιχθεί σε ένα “πάρτι” πολιτικής συναλλαγής και απευθείας αναθέσεων διαφημιστικών δαπανών με αδιαφανείς όρους, είτε σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο είτε σε επίπεδο αυτοδιοίκησης.

Περιμένουμε δε από την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει επιτέλους την κατάσταση με το περιβόητο πρόγραμμα ενίσχυσης της εργασίας στον Περιφερειακό Τύπο, το οποίο έχει “παγώσει” εδώ και μήνες, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή επίσημη ενημέρωση.

Χρονικά περιθώρια για νέες αναβολές δεν υπάρχουν. Η ενημέρωση δεν μπορεί να μπει σε “καταστολή”».

Μήπως να μας ανακοινώνατε πού πήγαν τα 11 εκατ. ευρώ για το «Μένουμε Σπίτι»;