Στη διάρκεια της συνεδρίασης θα υπογραφεί και το σχέδιο για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης, με υπερταχείες αμαξοστοιχίες, ενώ θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες για τη δημιουργία της λεγόμενης «σιδηροδρομικής Εγνατίας», με τη δρομολόγηση τρένων στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κωνσταντινούπολη.

Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση – Θεσσαλονίκης – Σμύρνης, έκανε γνωστό ότι έχουν ήδη βρεθεί Έλληνες πλοιοκτήτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται γι' αυτή τη γραμμή και επισήμανε ότι οι Τούρκοι δέχτηκαν επίσης να μειωθούν και τα τέλη στο λιμάνι της Σμύρνης , ώστε -όπως είπε ο κ. Μάρδας- να καταστεί οικονομικά ελκυστικό το δρομολόγιο για επιβάτες, αλλά και για οδηγούς φορτηγών πλοίων που θα μεταφέρουν εμπορεύματα προς την Ευρώπη, μέσω της Εγνατία οδού.

Ακόμα, όπως δήλωσε ο κ. Μάρδας, «οι Τούρκοι δεν αρνήθηκαν και για τη λεγόμενη σιδηροδρομική Εγνατία, χρειάζεται να συσταθεί μια ομάδα εργασίας» τόνισε ο κ. Μάρδας, μιλώντας στην εκπομπή “Δεύτερη Ανάγνωση”.

Καταλήγοντας, ο κ. Μάρδας είπε ότι το προσφυγικό και οι διαφορές στις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας δεν επηρεάζουν τις οικονομικές – εμπορικές σχέσεις.