«Η πρώτη μου περιοδεία το 2024 ήταν στα χωριά που πλήγηκαν από την οικολογική καταστροφή Daniel. To 2025 η πρώτη περιοδεία μου ήταν ξανά στο Βλοχό, τη Φαρκαδόνα, τα Μεγάλα Καλύβια. Για να μιλήσω με τους κατοίκους, για να διαπιστώσω από πρώτο χέρι τι έχει γίνει σε αυτό το χρόνο που πέρασε, για να δείξω έμπρακτα ότι η Νέα Αριστερά δεν ξεχνάει τον πολίτη όταν φύγουν οι κάμερες. Στέκεται σταθερά στο πλευρό του μέχρι να βρει το δίκιου του, για όσο χρειαστεί», αναφέρει και προσθέτει:
«Οι διαπιστώσεις μου από την περιοδεία είναι στενάχωρες. Έναν χρόνο μετά, η Θεσσαλία παραμένει αθωράκιστη ως προς τις υποδομές της. Έναν χρόνο μετά, οι πλημμυροπαθείς «αναμένουν ακόμα στο ακουστικό τους» για τα σπίτια και τις καλλιέργειες που καταστράφηκαν. Και όχι μόνο δεν γίνεται τίποτα, αλλά η κυβέρνηση κοροϊδεύει τον κόσμο, παρουσιάζοντας ένα ψευδεπίγραφο master plan που δήθεν έγινε από Ολλανδούς ειδικούς, αλλά στην πραγματικότητα φτιάχτηκε στο Μοσχάτο για να εξυπηρετήσει τους μεγάλους εργολάβους».
Επισημαίνει: «Όπως κάναμε και το 2024, θα φέρουμε το ζήτημα της Θεσσαλίας ξανά στη Βουλή. Η φωνή των «ξεχασμένων» πολιτών της Θεσσαλίας θα ακουστεί στο κοινοβούλιο και ο κ. Μητσοτάκης θα κληθεί να δώσει απαντήσεις για τις σκανδαλώδεις καθυστερήσεις στην αποκατάσταση των καταστροφών, τα ψέματα, την αδιαφορία για τις υποδομές της πολιτικής προστασίας. Εκτός από τις περιοχές που χτυπήθηκαν από τον Daniel, επισκέφτηκα και το σημείο του εγκλήματος στα Τέμπη για να αποτίσω φόρο τιμής στα 57 παιδιά που χάθηκαν τόσο άδικα».
Και καταλήγει: «Τα Τέμπη αποτελούν ζήτημα τιμής για εμάς. Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι να χυθεί άπλετο φως σε αυτό το φοβερό έγκλημα, μέχρι να αποδοθεί δικαιοσύνη, μέχρι η Ελλάδα να αποκτήσει σύγχρονο και ασφαλή σιδηρόδρομο, με ενιαίο δημόσιο σιδηροδρομικό φορέα».